آفتاب

انتقاد لیبرمن از سیاست‌های نتانیاهو در رویارویی با حماس

انتقاد لیبرمن از سیاست‌های نتانیاهو در رویارویی با حماس

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و رهبر حزب "اسرائیل خانه ما" با انتقاد از سیاست‌های به اصطلاح "مبارزه با تروریسم" بنیامین نتانیاهو، اعلام کرد، تا زمانی که نتانیاهو در مقابله با چالش‌ها و خطراتی که مرزهای سرزمین‌های اشغالی را تهدید می‌کند موفق نشده، نمی‌تواند از سیاست کشورهای جهان در برخورد با تروریسم انتقاد کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سفری به شهر سدیروت در مرز نوار غزه گفت: تا زمانی که بنیامین نتانیاهو نتوانسته "تروریسمی" را که مرزهای اسرائیل را تهدید می‌کند، ریشه کن کند حق ندارد که کشورهای جهان را در رابطه با چگونگی برخورد با تروریسم نصیحت کند. تا زمانی که هنوز نتوانسته‌ایم مشکل موجود در نزدیکی مرزهای سدیروت را حل کنیم، نمی‌توانیم از سیاست‌های ایران حرفی بزنیم.

لیبرمن در خصوص عواملی که مانع پیروزی اسرائیل مقابل حماس می‌شود، گفت: مشکل اصلی ما این است که هنوز نتوانسته‌ایم برای نابودی قدرت حماس تصمیم جدی بگیریم.

لیبرمن در پایان اعلام کرد که بهترین راه "مبارزه با تروریسم" برای اسرائیل پیش گرفتن همان راهی است که ملک عبدالله دوم برای انتقام خلبان اردنی در خصوص حمله به داعش اتخاذ کرد.

انتهای پیام

کد N742526

وبگردی