آفتاب
فاضل میبدی در گفت‌وگو با ایلنا:

ایلنا گرایش به جریان تند و افراطی ندارد

ایلنا گرایش به جریان تند و افراطی ندارد

مهم این است که ایلنا خط اعتدالی که در پیش گرفته است را ادامه دهد و رسالت ارزشی آن هم این باشد که به جامعه اطلاع‌رسانی درست کند و با ظلم و جفاهایی که ممکن است در جامعه صورت بگیرد مبارزه كند.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم خبرگزاری كار ایران را یکی از خبرگزاری‌هایی دانست که همیشه خط اعتدال را در پیش گرفته و رسالت ارزشی آن اطلاع‌رسانی درست به جامعه بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی فاضل‌میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص دوازدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری كار ایران (ایلنا) و عملکرد این رسانه در این سال‌ها گفت: به نفع جامعه است تا دستگاه‌ها و سایت‌های اطلاع‌رسانی هر چه‌ بیشتر گسترده شوند و مردم را مطلع‌تر کنند و جای خوشحالی است که خبرگزاری ایلنا را می‌توان یکی از مراکز اطلاع‌رسانی قلمداد کرد.

وی ادامه داد: ایلنا را از هر جهت می‌توانم رسانه‌ بسیار خوبی معرفی کنم که گرایش خاصی به هیچ جریان تند افراطی ندارد و اخبار را آنطور که هست منعکس می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: مهم این است که این خبرگزاری خط اعتدالی که در پیش گرفته است را ادامه دهد و رسالت ارزشی آن هم این باشد که به جامعه اطلاع‌رسانی درست کند و با ظلم و جفاهایی که ممکن است در جامعه صورت بگیرد مبارزه کرده و به کشف یکسری از حقایقی که بر مردم مکشوف نیست بپردازد.

فاضل میبدی بیان کرد: اینهایی که گفتم رسالت‌هایی است که جریان اطلاع‌رسانی بایدآن را در نظر بگیرد و از آنجایی هم که ایلنا متعلق به کار و کارگر و قشر ضعیف جامعه است بنابراین دفاع کردن از ضعفا همیشه باید جزو رسالت اصلی‌اش باشد.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: شعار خبرگزاری ایلنا همانطور که تا الان بوده باز هم باید تحقق عدالت اجتماعی و آزادی در جامعه باشد و فکر می‌کنم تاکنون این مساله اتفاق افتاده است.

کد N742347

وبگردی