آفتاب
تاجرنیا در گفت‌وگو با ایلنا:| 255076

ارزش ایلنا به مستقل بودن از نهادهای حکومتی است/ ایلنا جور بسیاری از رسانه‌های اصلاح‌طلب را کشید

ارزش ایلنا به مستقل بودن از نهادهای حکومتی است/ ایلنا جور بسیاری از رسانه‌های اصلاح‌طلب را کشید

در فضای رسانه‌ای کشور و با توجه به اینکه ایلنا به هیچ یک از نهادهای دولتی و شبه‌دولتی وابسته نیست٬‌ جایگاه ممتازی در عرصه رسانه‌ای کشور را به خود اختصاص داده است.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب ارزش خبرگزاری کار ایران را مستقل از نهادهای حکومتی بودن دانست و گفت: ایلنا جور بسیاری از رسانه‌های اصلاح‌طلب را کشید.

علی تاجرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تبریک به مناسبت 13 سالگی خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفت: در فضای رسانه‌ای کشور و با توجه به اینکه ایلنا به هیچ یک از نهادهای دولتی و شبه‌دولتی وابسته نیست٬‌ جایگاه ممتازی در عرصه رسانه‌ای کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه تاثیرگذاری ایلنا در حوزه‌های سیاسی برکسی پوشیده نیست٬‌ اظهار داشت: ایلنا به دلیل تولید خبر٬ گزارش و پرداختن به موضوعات روز و مهم سیاسی توانسته جایگاه خاصی را برای خود چه در افکار عمومی و چه در میان فعالان سیاسی کسب کند.

نماینده مجلس ششم تصریح کرد: فعالیت خبرگزاری ایلنا زمانی بیشتر ارزش می‌یابد که مستقل از نهادهای وابسته به حاکمیت به فعالیت حرفه‌ای خود می‌پردازد.

تاجرنیا با اشاره به فضای رسانه‌ای که در دولت گذشته برای فعالان مطبوعاتی بوجود آمده بود٬ خاطرنشان کرد: در دورانی که شاید بسیاری از رسانه‌های اصلاح‌طلبان به نوعی نتوانستند کارآمدی و کارآیی خود را نشان دهند٬ خبرگزاری ایلنا در آن زمان جور بسیاری از رسانه‌ها را کشید و توانست تریبون مناسبی برای انتشار افکار و نظریات همه جناح‌های سیاسی کشور باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که ایلنا بتواند با گسترش و افزایش نیروهای خود فراگیری مناسبی در همه حوزه‌های خبری داشته باشد.

 

کد N742200

وبگردی