آفتاب
الیاس حضرتی:

موفقیت‌های ایلنا در رقابت با رقبایش با دست خالی بوده است

موفقیت‌های ایلنا در رقابت با رقبایش با دست خالی بوده است

در شرایطی که نگهداشتن یک رسانه در فضای اطلاع‌رسانی کار بسیار دشواری است٬ استمرار فعالیت آن یک هنر و تبدیل شدن آن رسانه به رسانه‌ای تاثیرگذار یک موفقیت است که خوشبختانه شاهد عملکرد موفق خبرگزاری ایلنا در عرصه اطلاع‌رسانی هستیم.

مدیرمسئول روزنامه اعتماد موفقیت‌های خبرگزاری ایلنا را در شرایطی می‌داند که رقبایش با پشتوانه‌های میلیاردی به میدان آمده اما ایلنا با فداکاری و تلاش‌های خلاقانه خبرنگارانش در میدان حاضر شده است.

الیاس حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تبریک آغاز سیزدهمین سال فعالیت خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفت: سالگرد تاسیس ایلنا را به همه اهالی رسانه٬ به خودمان٬ به مدیر٬‌ خبرنگاران و تمامی پرسنل زحمت‌کش این رسانه تبریک می‌گویم و امیدوارم شاهد صدوپنجاهمین سالگرد فعالیت خبرگزاری ایلنا باشیم.

وی با اشاره به محدودیت‌هایی که در کار رسانه وجود دارد٬‌ اظهار داشت: با توجه به مشکلات خاص رسانه اعم از تنگ‌نظری‌ها و کم‌حوصلگی‌های برخی مدیران و نیز ناپختگی که برخی از خبرنگاران در فضاهای هیجانی از خود نشان می‌دهند٬ عمر رسانه‌های خوب کم شده است و متاسفانه شاهد مرگ ده‌ها رسانه خوب و تازه متولد شده هستیم.

این فعال رسانه‌ای تصریح کرد: در چنین شرایطی نگهداشتن یک رسانه در فضای اطلاع‌رسانی کار بسیار دشواری است که استمرار فعالیت آن یک هنر و تبدیل شدن آن رسانه به رسانه‌ای تاثیرگذار یک موفقیت است که خوشبختانه ما شاهد عملکرد موفق خبرگزاری ایلنا در عرصه اطلاع‌رسانی هستیم.

حضرتی خاطرنشان کرد: ما در شرایطی شاهد موفقیت‌های ایلنا هستیم که با دست خالی و یا به عبارت بهتر با هیچ وارد میدانی شده که رقبایش دولتی٬ شبه دولتی و حکومتی هستند که با پشتوانه‌های میلیاردی به میدان آمده و غم و غصه بودجه را ندارند.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد تاکید کرد: خبرگزاری ایلنا در این رقابت نابرابر توانسته به خوبی عمل کند که این امر جزء با فداکاری و از خودگذشتگی و تلاش خلاقانه کارکنان و خبرنگارانش میسر نبود. 

کد N742164

وبگردی