آفتاب
بازتاب نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی؛

نماینده مجلس انگلیس: نامه آیت‌الله خامنه‌ای هوشمندانه و عالی بود

نماینده مجلس انگلیس: نامه آیت‌الله خامنه‌ای هوشمندانه و عالی بود

نماینده مجلس عوام انگلیس، نامه رهبر انقلاب به جونان غربی را هوشمندانه دانست و گفت: موضوعات نامه به درستی انتخاب شده و اگر مردم بیشتری در غرب این نامه را مطالعه کنند؛ مطمئنا تحت تاثیر قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «جورج گالووی»، نماینده مجلس عوام انگلیس، با اظهار تاسف از رویکرد منفی رسانه های غربی در قبال جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که اگر غربی ها بویژه جوانان کاملا از متن نامه آیت الله خامنه ای و نامه هوشمندانه ایشان مطلع می شدند، قطعا تحت تاثیر قرار می گرفتند.

نماینده منطقه 'بردفورد وست' از حزب 'ریسپکت' خاطر نشان ساخت: موضوعاتی که در آن نامه به کار رفته، به درستی انتخاب شده بود و اگر مردم بیشتری در غرب می توانستند آن را مطالعه کنند مطمئنا از هوشمندی و ذکاوت واژه های بکار رفته شده در آن، تحت تاثیر قرار می گرفتند. 



گالووی گفت: متاسفانه ما رسانه هایی داریم که نسبت به ایران دیدگاه خصمانه ای دارند و همین امر سبب شده است بسیاری از مردم انگلیس و غرب از این نامه مطلع نشوند؛ اما امیدوارم 'انشاءالله' یک روز آن را بخوانند. 

این نماینده مجلس در پاسخ به این سووال که چه بخشی از نامه رهبر معظم انقلاب مورد توجه وی قرار گرفته است، گفت: به نظر من، اینکه ایشان جوانان را مخاطبشان قرار دادند، بسیار قابل توجه بود؛ چرا که آنها براساس تعریف صورت گرفته، آینده ساز هستند. 

وی افزود: ایشان به درستی در این نامه اشاره کردند که آنها نباید از والدین خود و یا سیاست های کشورشان تبعیت کنند اما در عین حال آنها میراث دار جهانی هستند که هم اکنون سرنوشت آن بدست شان رقم خواهد خورد.

کد N741527

وبگردی