آفتاب
نماینده سراوان در مجلس:

امنیت امروز منطقه مرهون عملکرد سربازان گمنام وزارت اطلاعات است

امنیت امروز منطقه مرهون عملکرد سربازان گمنام وزارت اطلاعات است

نماینده سراوان با اشاره به وجود برخی بحران‌ها در منطقه سیستان و بلوچستان که در گذشته وجود داشت گفت: در گذشته نه چندان دور، امنیت در این منطقه چندان پایدار نبود اما امروز شاهد هستیم که دست تروریستها از منطقه کوتاه شده و این امنیت در سایه عملکرد نرم افزاری برادران ما در وزارت اطلاعات است.

هدایت الله میرمرادزهی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا،‌گفت: با حساسیت و برنامه ریزی که سربازان گمنام ما در وزارت اطلاعات در سراسر کشور دارند، دیدیم که نه تنها عبدالمالک ریگی با آن برنامه منسجم دستگیر شد، بلکه تمامی عوامل ترور و ایجاد ناامنی در سیستان و بلوچستان دستگیر شده‌اند و آن پریشانی که مردم داشتند امروز دیگر مرتفع شده است.

وی با اشاره به سالگرد دستگیری ریگی گفت: در تمامی این سالها شاهد هستیم که تروریستهای زیادی دستگیر شده اند و منطقه به امنیت کامل رسیده است که جا دارد از برادران اطلاعات تشکر کنیم، اجر این برادران را پروردگار خواهد داد.

نماینده سراوان، عملکرد نیروهای اطلاعاتی کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در کنار این تدابیر باید زمینه شکوفایی اقتصادی منطقه سیستان و بلوچستان را فراهم کنیم که در اثر بیکاری و نبود درآمد، جوانان این استان فریب تروریست‌ها را نخورند.

وی با اشاره به گزارش‌هایی که از سوی نیروهای اطلاعاتی منتشر شده است گفت: در این گزارشها آمده که اکثر آنهایی که جذب تروریستها شده اند، به دلیل فقر، بیکاری و نبود امکانات بوده است.

میرمرادزهی با تاکید بر اینکه باید معیشت مردم منطقه را تامین کنیم گفت: این نقطه آسیب پذیر هم باید کنترل شود تا جوانان ما فریب این فرصت طلبان را نخورند.

وی با تاکید بر اشراف ماموران وزارت اطلاعات بر تمامی مسایل منطقه گفت: اشراف نیروهای وزارت اطلاعات بر منطقه به اندازه‌ای بالاست که ایادی شرق و غرب هم تاکید دارند امنیت خاصی که بر ایران حاکم است ناشی از عملکرد برادران اطلاعاتی و توان امنیتی داخل ایران است.

انتهای پیام

کد N741305

وبگردی