آفتاب
عباسیان خبر داد:

بانک اطلاعاتی هنرمندان موسیقی لرستان تشکیل شد

بانک اطلاعاتی هنرمندان موسیقی لرستان تشکیل شد

خرم آباد - رئیس انجمن موسیقی استان لرستان گفت: بانک اطلاعاتی هنرمندان موسیقی لرستان تشکیل شد.

امین عباسیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در حوزه اطلاع رسانی برنامه ها و فعالیتهای انجمن موسیقی اظهار داشت: به کمک رسانه ها و خبرنگاران طراحی سایت انجمن موسیقی لرستان انجام گرفت که می تواند نمونه ای برای سایر انجمن ها باشد.

وی با بیان اینکه هیچ جدایی روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان و رسانه ها وجود ندارد، عنوان کرد: در این سایت به آدرس www.lorestanmc.ir که برای اولین بار طراحی شده یک بانک اطلاعاتی برای ثبت نام هنرمندان تشکیل شده که هدف آن شناسایی هرچه بهتر ظرفیت های هنرمندان موسیقی استان است.

رئیس انجمن موسیقی استان لرستان در ادامه بیان داشت: در این سایت به معرفی خوانندگان، نوازندگان، سازندگان ساز و دیگر هنرمندان عرصه موسیقی لرستان پرداخته شده و تصاویر هنرمندان و رزومه آنها برای عموم قابل مشاهده است.

عباسیان تصریح کرد: یک سامانه پیام کوتاه نیز راه اندازی شده که از این طریق اخبار و سایر اطلاعات موسیقی اطلاع رسانی می شود.

وی در پایان با بیان اینکه مشکل بلیت فروشی برای سرمایه گذاران کنسرت ها یک معضل بود خاطر نشان کرد: از سال گذشته فروش بلیت اینترنتی شده و بلیت ها در سایت ایران کنسرت پیش فروش می شوند.

 

کد N741287

وبگردی