آفتاب
نماینده چابهار در گفت‌و‌گو با ایلنا:

مردم وزارت اطلاعات را از خودشان می‌دانند

مردم وزارت اطلاعات را از خودشان می‌دانند

پس از اینکه عبدالمالک ریگی در آسمان ایران بازداشت شد، به جهانیان ثابت کردیم ایران کشوری مقتدر و باثبات است و همه چیز را زیر نظر دارد.

نماینده چابهار با یادآوری دستگیری‌هایی که مرتبط با بازماندگان گروهک جند الشیطان در منطقه پس از آن اتفاق افتاد گفت: شرایط نشان می‌دهد که هنوز هم در منطقه آسیب‌هایی وجود دارد و عده‌ای وابسته به گروهک‌های تروریستی وجود دارند.

یعقوب جدگال در گفت‌و‌گو با ایلنا٬ با تاکید بر اینکه اکنون شرایط امنیتی و اطلاعاتی منطقه نسبت به گذشته بسیار مطلوب‌تر است، گفت: پس از اینکه عبدالمالک ریگی در آسمان ایران بازداشت شد، به جهانیان ثابت کردیم ایران کشوری مقتدر و با ثبات است و همه چیز را زیر نظر دارد.

جدگال با تاکید بر پشتکار نیروهای اطلاعاتی کشورمان گفت: گروهک‌های تروریستی به اهداف خودشان نرسیده‌اند و تلاشهای مذبوحانه‌ای انجام می‌دهند که به خواسته‌های خودشان برسند به همین دلیل است که هنوز هم اقداماتی علیه کشورمان واقع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز استان سیستان و بلوچستان از امنیت نسبی برخوردار است٬ گفت: هر روز شاهد کشف یکی از گروهک‌های تروریستی به وسیله به وسیله نیروهای اطلاعاتی کشورمان هستیم.

جدگال با اشاره به دستگیری تروریست‌هایی که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد٬ گفت: خوشبختانه شاهد این بودیم که سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با خبرهای خوشی همراه بود و دیدیم که سربازان گمنام امام زمان، با کشف مقادیر قابل توجهی مهمات و مواد منفجره، تروریست‌ها را در دستیابی به اهداف غیرانسانی‌شان ناکام گذاشتند که این خبر برای مردم ایران امیدوار کننده بود.

وی با تاکید بر اینکه در ایام سالروز پیروزی انقلاب هیچ مشکلی در کشور نداشتیم٬ گفت: خوشبختانه این ایام را به سلامتی و بدون حاشیه گذراندیم و توانستیم به جهانیان ثابت کنیم ایران اسلامی در اقتدار به سر می‌برد.

نماینده چابهار در خصوص تعامل مردم با وزارت اطلاعات گفت: مردم همکاری خوبی با وزارت اطلاعات دارند و اگر این تعامل نبود، شاید بسیاری از این پیروزی‌ها اتفاق نمی‌افتاد.

وی با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات در زمینه کشف اهداف خرابکاری توانمند عمل کرده٬ گفت: از سوی دیگر شاهد این هستیم که قاچاقچیان موارد مخدر نتوانسته‌اند در این منطقه موفق باشند که این نیز می‌تواند از دیگر دستاوردهای وزارت اطلاعات باشد.

جدگال با تاکید بر اینکه عملکرد وزارت اطلاعات جای تقدیر و تشکر دارد٬ گفت: امروز مردم وزارت اطلاعات را از خودشان می‌دانند و از این دستگاه به عنوان یک منجی که می‌تواند در سریع‌ترین زمان خرابکاران را زمینگیر کند، نام می‌برند و این از امتیازهایی است که وزارت اطلاعات دارد.

کد N740490

وبگردی