آفتاب
نقوی حسينی در سالگرد دستگيری ريگی:

وزارت اطلاعات بر گروهك‌های تروريستی منطقه اشراف كامل دارد

وزارت اطلاعات بر گروهك‌های تروريستی منطقه اشراف كامل دارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: من اطلاع موثق دارم که وقتی یک گروه تروریستی می‌خواهداز نقطه‌ای در کشورهای همسایه به قصد تهدید ایران حرکت کند، از همان لحظه حرکت تحت کنترل و نظارت وزارت اطلاعات قرار دارد.

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر در سالگرد دستگيری ريگي با تاکید بر عملکرد مثبت وزارت اطلاعات گفت: با وجود تمامی تهدید هایی که در اطراف ایران وجود دارد و می توانم به جرات بگویم که هدف از تشکیل بسیاری از این تهدید ها مانند گروهکهای تروریستی داعش، القاعده و طالبان و بسیاری موارد دیگر، نا امن سازی ایران بود، اما انصافا دستگاه اطلاعاتی کشور ما بر عملکرد همه این تروریستها اشراف دارد.

نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي با تاکید بر اینکه نه تنها دستگاه اطلاعاتی کشور ما بر عملکرد تروریستها اشراف دارد بلکه تروریستها را در کنترل خود دارد گفت: من اطلاع دقیق و موثق دارم که وقتی یک گروه تروریستی می خواهد از نقطه ای در کشورهای همسایه به قصد تهدید ایران حرکت کند، از همان لحظه حرکت تحت کنترل و نظارت دستگاه اطلاعاتی کشور ایران است.

وی با اشاره به دستگیری های اخیر وزارت اطلاعات گفت: این افرادی که خبر دستگیری آنها اعلام شد، قبل از آنکه اقدامی علیه امنیت کشورمان داشته باشند، دستگیر شده اند که نشان از اشراف اطلاعاتی نیروهای وزارت اطلاعات دارد.

نقوی حسینی گفت: با شناختی که از وزارت اطلاعات و دستگاه اطلاعتی کشورمان دارم، این قول و اطمنیان را به مردم می دهم که هیچ گروه تروریستی نمی تواند به کشورمان ضربه بزند و ایران در آرامش و آسایش است.

وی با تاکید بر اینکه سمبل این امنیت، دستگیری عبدالمالک ریگی در آسمان ایران بود گفت: این یک عملیات گسترده بود که با هماهنگی پدافند غیر عامل و دستگاه هوافضا، ارتش و وزارت اطلاعات بود که به عنوان سمبل مبارزه با گروههای تروریستی، ریگی دستگیر شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: با دستگیری ریگی به جهانیان اثبات کردیم که اجازه نمی دهیم کشور ما از سوی گروهکهای تروریستی تهدید بشود و دستگاه اطلاعاتی ما این توانمندی را دارد که تروریست را حتی در آسمان شناسایی و دستگیر کند.

وی با یادآوری اینکه در گذشته از مردم ایران به عنوان دستگاه اطلاعاتی 36 میلیون نفری یاد می شد گفت: در گذشته می گفتیم که جمعیت ایران کمتر بود، دستگاه اطلاعاتی ما نیز 36 میلیون نفری بود اما امروز جمعیت ما 75 میلیون نفر است و دستگاه اطلاعاتی ما نیز 75 میلیون نفری شده است.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه مردم نیروهای اطلاعاتی را از خودشان می دانند گفت: به همین دلیل مردم با اطلاعاتی که در اختیار دارند، به یاری وزارت اطلاعات می شتابند و اعتماد مردم به دستگاه اطلاعاتی را نمی توان انکار کرد یا در آن شکی داشته باشیم.

کد N739550

وبگردی