آفتاب

افضلی فرد: مبارزه با فساد از جمله آرمان‌های انقلاب است

افضلی فرد: مبارزه با فساد از جمله آرمان‌های انقلاب است

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مبارزه با فساد از جمله آرمان‌های انقلاب است که عزم جدی همه قوا را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مصطفی افضلی‌فرد در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: حرکت اخیر قوه قضاییه در محکومیت بعضی از مفسدان اقتصادی قابل تاخیر است اما مردم انتظار دارند که این امر مبارک ادامه پیدا کند و به دور از هرگونه تبعیض شامل همه عوامل فساد اقتصادی شود.

او ادامه داد: برخی رسانه‌ای شدن محکومیت مفسدان اقتصادی را به دلیل وابستگی به منابع قدرت و ثروت برنمی‌تابند و می‌خواهند به اصطلاح حیثیت آن‌ها را حفظ کنند درحالی که آن‌ها حیثیت نظام و انقلاب را لکه‌دار کرده‌اند و باید تاوان این خیانت را بپردازند.

نماینده مردم تبریز همچنین با اشاره به اینکه 4 درصد از کشاورزی کشور در استان اردبیل انجام می‌شود و این استان قطب سیب‌زمینی در کشور است از سفیر ایران در باکو خواست تلاش‌های لازم را برای صادرات این محصول به کشور آذربایجان فراهم کند.

افضلی فرد همچنین با تشکر از تصویب منطقه آزاد تجاری استان اردبیل خواست که لایحه‌ای کامل برای اداره آن تصویب شده و از احداث پالایشگاه اردبیل حمایت شود.

انتهای پیام

کد N739325

وبگردی