آفتاب
رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی:

کمبود پزشک در ساختار فعلی تامین اجتماعی پیگیری می‌شود

کمبود پزشک در ساختار فعلی تامین اجتماعی پیگیری می‌شود

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بحث کمبود پزشک در ساختار فعلی سازمان پیگیری می‌شود، گفت: رضایتمندی در حوزه درمان از اولویت های اصلی سازمان تامین اجتماعی است.

به گزارش سرویس «اجتماعی» ایسنا، دکترعباس کبریایی زاده در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان، افزود: سازمان تامین اجتماعی برخاسته از کار و تلاش است و با درایت مدیریت فعلی، توانست دوباره هویت خود را به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه بخش عظیمی از اموال سازمان به بیراهه می رفت، اظهار کرد: طی یکسال گذشته اموال سازمان متمرکز شد و در مدار خود قرار گرفت.

دکتر کبریایی زاده افزود: اولین اقدام تیم جدید مدیریتی، نظام مند کردن ساختار بودجه سازمان بود و در حال حاضر از ابتدای سال، بودجه و تبصره های آنرا در اختیار دارد.

وی گفت: عملیاتی شدن ساختار بودجه ریزی سازمان، امانت داری داراییهای سازمان، نهادینه کردن فرهنگ امانتداری، رضایتمندی ذینفعان و شفافیت کاری از جمله تلاش های هیات مدیره سازمان برای دستیابی به بودجه در ابتدای سال بود.

کبریایی زاده گفت: هیات مدیره و امنای سازمان تلاش دارند بودجه بزرگ سازمان با انضباط خاصی اجرایی شود.

وی با بیان اینکه توزیع پراکندگی امکانات در سطح کشور یکسان نیست، گفت: چنانچه چالشهای استانها مد نظر قرار نگیرد کار به درستی انجام نخواهد شد.

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه درصدد رفع مشکل مسکن کارکنان این استان هستیم، گفت: همگن سازی و همگرایی بین واحدها باید در اولویت کاری قرار گیرد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه افزود: در بخش درمان سازمان اتفاقات جدیدی رخ داد و سال جاری با طرح تحول نظام سلامت آغاز شد.

دکتر محمد علی همتی گفت: توسعه درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی و بهره برداری از پروژه های کنار مانده، از اقدامات مهم انجام شده حوزه درمان تامین اجتماعی در سال 93 بوده است.

وی خاطر نشان کرد: سفرهای استانی و برگزاری جلسات متعدد با حوزه های مختلف، باعث کمک و سرعت بیشتر در ارائه خدمات درمانی می شود.

دکتر همتی از انعقاد تفاهم نامه جدیدی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و افزود: با امضای این تفاهم نامه از اعضای غیر هیات علمی تمام وقت وزارت بهداشت در استانها و نیروهای ضریب k در بیمارستان ها و بخش درمان تامین اجتماعی بهره خواهیم گرفت که این امر موجب تسهیل امور خواهد شد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سه تفاهم نامه دیگر در حال انعقاد است، اظهار کرد: با انجام این تفاهم نامه ها دغدغه بخش درمان در استان ها مرتفع می شود.

گفتنی است؛ رئیس هیات مدیره و معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در سفر به استان سیستان و بلوچستان از شعبه 3 زاهدان، شعبه میرجاوه و بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان بازدید و در دیدار با بیماران این بیمارستان، با اهدای شاخه های گل از آنان عیادت کردند.

انتهای پیام

کد N739179

وبگردی