آفتاب

نماینده سیرجان خواستار تسویه بدهی شرکت‌های گل گهر و گهر زمین شد

نماینده سیرجان خواستار تسویه بدهی شرکت‌های گل گهر و گهر زمین شد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر به منظور جلوگیری از احتمال اخراج 8000 نیروی کار از دولت خواست تا بدهی شرکت‌های گل گهر و گهر زمین را تا پایان هفته تسویه حساب کند.

از احتمال اخراج 8000 هزار کارگر شرکت‌های گل ‌گهر و گهر زمین به دلیل بی‌توجهی مدیران ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه خبر داد.

شهباز حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: با توجه به تکالیف دولت بر معادن سنگ آهن سیرجان برای تأمین مواد اولیه ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه،‌ متأسفانه بی‌توجهی مدیران دو کارخانه فوق موجب در آستانه اخراج قرار گرفتن 8000 کارگر این کارخانجات شده است.

این عضو کمیسیون برنامه وبودجه افزود: این تعداد کارگر در شرکت‌های اقماری معادن گل گهر و گهر زمین به ویژه در بخش حمل و نقل مشغول به کارند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر از دولت خواست تا بدهی این دو شرکت را تا پایان هفته تسویه حساب کند تا احتمال اخراج 8000 کارگر دو شرکت فوق بطور کل از بین برود تا شهرستان سیرجان با معضل اجتماعی روبرو نشود.

حسن‌پور متذکر شد: در حکم وظیفه نظارتی‌ام اگر به این مسأله بی‌توجهی شود مسأله را از طریق دستگاه قضا دنبال می‌کنم. لازم به یادآوری است کمیسیون صنایع و معادن و اصل 90 قانون اساسی در جریان این مسأله قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

کد N739012

وبگردی