آفتاب

ادعاهای افسر پرونده انور ابراهیم تکذیب شد

ادعاهای افسر پرونده انور ابراهیم تکذیب شد

رئیس دیده‌بان ویژه جرایم مالزی ادعاهای یکی از افسران بازنشسته تحقیقات را در رابطه با اینکه تلاش‌هایی برای برهم زدن دادگاه دوم جرایم جنسی رهبر اپوزیسیون مالزی وجود داشته، رد کرد و آن را "کاملا دروغ" خواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری استریتز تایمز، سیری سانجیوان، رئیس دیده بان ویژه جرایم مالزی ادعاهای جود پریرا، افسر تحقیقات بازنشسته این پرونده را رد کرد.

گفته می‌شود که وی از این افسر سابق خواسته است تا دادگاه را به نفع انور ابراهیم، رهبر حزب اپوزیسیون مالزی تغییر دهد. پریرا در مصاحبه‌ای با مالزیاتودی گفته بود که سانجیوان به وی زنگ زده و خواستار انجام ملاقاتی شده است.

پس از آن دو طرف در هتل هیلتون کوآلالامپور دیدار کرده و رئیس دیده‌بان ویژه جرایم مالزی می‌خواسته وی را متقاعد کند که بیانیه‌ای صادر کند و بگوید که اتهام‌های انور ابراهیم تماما توطئه است و دولت در تحقیقات پریرا مداخله کرده است.

افسر بازنشسته تحقیقات پرونده انور ابراهیم از پذیرفتن درخواست مذکور امتناع کرده و گفته است که هیچ نشانه‌ای دال بر مداخله دولت در پرونده دیده نمی‌شود. پریرا همچنین می‌گوید که درباره این پرونده با انور ابراهیم تلفنی گفت‌وگو کرده است.

انتهای پیام

کد N739011

وبگردی