آفتاب
به مناسبت سفر رئیس جمهور؛

اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم بیانیه صادر کرد

اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم بیانیه صادر کرد

به مناسبت سفر رئیس جمهور به استان قم٬ اداره کل تبلیغات اسلامی این استان٬ بیانیه‌ای صادر کرد.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد استقبال پرشور از رئیس جمهور نقش تعیین کننده‌ای در تقویت وحدت داخلی و یاس دشمنان دارد.

به گزارش ایلنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، در این بیانیه که با این جمله رهبر معظم انقلاب «همه بدانند بنده دولت را حمایت و تأیید می‌کنم و از همه توانم برای کمک به دولت استفاده می‌کنم و به مسئولان بلندپایه آن اعتماد دارم.» آغاز شده، آمده است: در آستانه سفر رئیس جمهور محبوب جناب حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی به همراه هیئت محترم دولت تدبیر و امید به شهر جهاد و اجتهاد، شهر کریمه اهل بیت (ع) قرار داریم.

بر مردم شریف قم پوشیده نیست که حضور حداکثری و پرشور در مراسم استقبال با توجه به جایگاه عظیم قم در رصد چشمان دوستان و دشمنان به ویژه در زمانی که حساسترین دوره مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای را سپری می‌کنیم، نقش تعیین‌کننده در وحدت و همدلی داخلی و یأس دشمنان در عرصه بین‌المللی خواهد داشت.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با دعوت از مردم قدر‌شناس برای حضور پرشور و گسترده در آئین استقبال و دیدار عمومی با رئیس جمهور در جوار مضجع شریف حضرت معصومه (س)، آن را نشانه حمایت از خدمتگزاران انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند.

مراسم استقبال از رئیس جمهور ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۶ اسفند خواهد بود.

کد N738949

وبگردی