آفتاب
به مناسبت سفر رییس جمهور؛

شورای مشورتی اصلاح‌طلبان قم بیانیه صادر کرد

شورای مشورتی اصلاح‌طلبان قم بیانیه صادر کرد

شورای مشورتی اصلاح طلبان استان قم به مناسبت سفر استانی رئیس جمهور به قم، که قرار است چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری صورت گیرد، بیانیه ای صادر کرد.

شورای مشورتی اصلاح طلبان استان قم به مناسبت سفر استانی رئیس جمهور به قم، که قرار است چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری صورت گیرد، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

هوالمحبوب

مژده‌ای دل که مسیحا نفسی می‌آید
که زانفاس خوشش بوی کسی می‌آید

هفته اول اسفند ماه، قم این شهر کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) می‌ه‌مان ارجمندی دارد. می‌ه‌مان گرانقدری که قریب بیست ماه است بر عالیترین مسند اجرایی کشور تکیه زده است، شورای مشورتی اصلاح طلبان قم ضمن خیر مقدم به رییس جمهور محترم حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی وهیئت همراه، بیست دستاورد را در بیستمین ماه تولد دولت تدبیر وامید به شرح ذیل بیان می‌دارد:

۱-بیست ماه از رویش جوانه‌های امید در دل‌های مردمان ایران عزیز می‌گذرد، جوانه‌هایی که امروز دیگر به نهالی تبدیل شده است، نهالی که روز به روز بررشد وپویا یی آن افزوده می‌شود، تند باد حودادث سیاسی در حال فروکش کردن است وجمع دلواپسان به تفریق مبدل می‌شود، اگر چه از دلواپسیشان کاسته نشده، اما چون کلید درایت بر قفل منفعت چرخیده، کار امروز وفردایشان به آب در هاون کوفتن رسیده است.

۲-بیست ماه می‌گذرد ودست چپاول گران وغارت گران از بیت المال کوتاه شده است. اکنون ه‌مان‌ها در سرای اوین سکنی گزیده‌اند ودوستانشان نیز در صف پیوستن به ایشان هستند.

۳-بیست ماه می‌گذرد وبر اساس عزت ومصلحت، تدبیر وعقلانیت چرخ‌های ماشین تحریر قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران ازحرکت باز ایستاد ه است.

۴- بیست ماه می‌گذرد وبر مبنای نرمش قهرمانانه در مذاکرات هسته‌ای پنج بعلاوه یک برخلاف تمام قوانین ریاضی! شده است یک، یک در برابر یک، قدرت ایران وحق غنی سازی وفن آوری هسته‌ای آن محترم شناخته شده است، دیوارتحریم نه تنها ترک برداشته است که در حال فروریختن است.

۵- بیست ماه می‌گذرد و کاسبان تحریم، دکان دو نبششان را که هبه‌ای بود از دوران منفعت طلبی در مرز‌های ایران بسته‌اند و شنیده‌ایم که به فکر تغییر کسب وکار افتاده‌اند.

۶- بیست ماه می‌گذرد واداره امور اجرایی کشور بر اساس عقلانیت، منطق و دور اندیشی ودرایت است نه بر اساس رمالی، خرافه گرایی و قشری نگری.

۷- بیست ماه می‌گذرد و آنکه می‌گفت پول نفت را بر سر سفره‌هاتان می‌آورم رفته است، او رفت و سفره‌های مردم نه تنها پول نفت را ندید که بوی نفت را شنید وپول نفت را درجیب اعوان وانصار هم او پس از سالی دید، اکنون دیگر همه از نفت ودرد سر‌هایش خسته شده‌اند و درحال مقاوم سازی‌اند در اقتصاد تا‌‌ رها شونداز استعمار تا بازیابند دوباره استقلال!

۸- بیست ماه می‌گذرد و واعتماد عمومی مردم به حاکمیت ونظام، بیشتر وبیشتر می‌گردد. از روزهای سرد بی‌اعتمادی دیگر گذشته‌ایم وبه روزهای آفتابی وگرما بخش امید ونشاط، طراوت وشادابی در بین مردم رسیده‌ایم.

۹- بیست ماه است که غول تورم در شیشه تدبیر به دام افتاده ومعیشت مردمان روبه سامان وآبادانی می‌رود.

۱۰- بیست ماه است که افراط وتفریط در کلام مسوولین اجرایی از میان جامعه ایرانی رخت بر بسته وادبیات اعتدال ومیانه روی ماوی گرفته است.

۱۱-بیست ماه است که دیگر طوفان‌های ویرانگر اقتصاد با سونامی‌های سکه ودلار به پایان رسیده است ودریای اقتصاد ثبات وآرامش یافته است.

۱۲- بیست ماه است دیگر در کلام مسوولین اجرایی این کشور افشاگری وبگم بگم‌های متداول با ادبیات کوچه وبازاری وجود ندارد و تخطئه عملکرد مسوولین ومدیران وخدمتگزاران نظام به اتمام رسیده است.

۱۳- بیست ماه است که اخلاق این گوهر گمشده دریای سیاست در دیروز به دست غواصان غور کننده بحرسیاست این دولت، در امروز افتاده و آرامش ومتانت، ادب وتقوی بر ادبیات پر از تهمت وهتک حرمت وترور شخصیت مسوولین نظام در گذشته سایه افکنده است.

۱۴- بیست ماه است شور ونشاط سیاسی وفرهنگی به دانشگاه‌ها وبه میان دانشجویان و جوانان بازگشته است.

۱۵- بیست ماه است احزاب وتشکل‌های سیاسی درون نظام نفس دوباره‌ای می‌کشند واز پاییز تحزب به بهار آن رسیده‌ایم. فضای موهبتی نقد وانتقاد پذیری دوباره به جامعه بازگشته است.

۱۶- بیست ماه از زمانی که اصلاح طلبان به عنوان حامیان اصلی با تمام توان ویکپارچه در جهت پیروزی دولت تلاش واز خود گذشتگی کردند می‌گذرد، بیست ماه است که عالیترین مقام اجرایی دولت گفته‌اند: باید رای مردم دیده شود، ورای مردم هم دیده شد، اینکه در برخی جا‌ها پررنگ ومحسوس ودر برخی مکان‌ها بنا بر دلایلی کمرنگ‌تر، مهم نیست، مهم این است که اصلاح طلبان به دور از سهم خواهی منفعت طلبانه وحزبی وگروهی همواره پشتوانه دولت تدبیر وامید به تاسی از بزرگان اصلاحات وباور وتعالی فکری ودرایت خویش هستند وحتی دلخوشی‌های کوچک ناشی از توهم اختلاف اصلاح طلبان واعتدال گرایان را هم به دلواپسان وبد خواهان دولت تقدیم نخواهند نمود. و باید توجه داشت که این موضوع دستاورد بنیادین برای دولت محترم است.

۱۷-بیست ماه است، بازار سرمایه واقتصاد رونق یافته واز رشد اقتصادی زیر صفر با آن همه سرمایه نفتی در سال‌های گذشته رهایی یافته‌ایم واکنون فاصله معناداری هم از آن گرفته‌ایم وبه رشد اقتصادی قابل قبولی در حال دستیابی هستیم.

۱۸- بیست ماه است که عقلانیت واعتدال، درایت وتدبیر بر فرهنگ وارزش‌های آن حاکم گردیده است و دولت با مراجع عظام تقلید وعلمای دینی روابط حسنه، منطقی و رهنمود پذیری دارد و دغدغه‌های بزرگان دین در تدبیر مدبرانه ارکان دولت لحاظ می‌گردد.

۱۹- بیست ماه است آنکه هر از چند گاهی وبر اساس منفعت طلبی فیلمی درام پخش می‌کرد وبا حرکات کمیک، وحدت بین قوا وارکان نظام را نشانه گرفته بود وموجبات بدبینی به مسوولین گذشته وحال می‌گردید، رفته است و اکنون اتحاد وانسجام وفضای منطقی وعقلانی در میان فرد فرد مردم وقوای سه گانه ومسوولین نظام موج می‌زند واین‌ها دستاورد بسیار بزرگی است که همگان باید به آن توجه کنند.

۲۰- بیست ماه است که نمره این دولت با وجود تمام سختی‌ها ومشکلات قبلی وپیش رو، داخلی وبیرونی، درحد خیلی خوب وقابل قبول بوده است، همه تلاش خود را نموده و پایبند ووفادار به نظام وآرمان‌های آن ومورد تایید رهبر معظم انقلاب وبزرگان اصلاحات ونظام است، اگر انتقادی هم به برخی سیاست‌ها ویا منش‌ها داریم، که باید هم داشته باشیم، می‌بایست از طریق کانال‌های ارتباطی خاص خود منتقل شود تا هر روز بهتر ا زدیروز شاهد رشد و سربلندی وپویایی این دولت باشیم.

شورای مشورتی اصلاح طلبان قم ضمن اهمیت پاسداشت وقدردانی از دستاورد‌های مهم دولت تدبیر وامید دراین بیست ماه وگرامی داشت وخیر مقدم مجدد به ریاست محترم جمهوری وهمراهان عزیز، از تمامی شهروندان استان بلند آستان قم، جهت حضور پر رنگ، پر شور وباطراوت برای استقبا ل ومیزبانی شایسته از ایشان وهیئت همرا ه دعوت می‌نماید.

شورای مشورتی اصلاح طلبان استان قم
اسفند ماه ۱۳۹۳

کد N738609

وبگردی