آفتاب
وزیر اطلاعات در اجلاس اقتصاد مقاومتی:

انسجام و هم‌افزایی دولت کم‌سابقه است

انسجام و هم‌افزایی دولت کم‌سابقه است

دولت جمهوری اسلامی ایران اراده جمعی دارد بستر را برای حرکت سازنده اقتصادی فراهم کند تا با امنیت پایدار و اقتصاد شکوفا٬ حرکت بانشاطی در زندگی عمومی مردم فراهم کند.

وزیر اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران اراده‌ای جمعی دارد تا بستر را برای حرکت سازنده اقتصادی فراهم کند که با امنیت پایدار و اقتصاد شکوفا٬ حرکت با نشاطی در زندگی عمومی مردم فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در حاشیه اجلاس «اقتصاد مقاومتی در روابط منطقه با تاکید بر نقش استانداران و سفرا» در خصوص امکاناتی که از سوی وزارت اطلاعات برای ایجاد امنیت و مراودات اقتصادی در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد٬ گفت: امروز در جمهوری اسلامی بین اعضای دولت انسجام و هم‌افزایی کم‌سابقه‌ای وجود دارد٬ که وقتی اراده دولتمردان به یکدیگر گره می‌خورد٬ یک محصول جمعی ارزشمند را برای کشور و نظام فراهم می‌کند.

وی افزود: وزارت کشور با عنوان متولی اداره کلان امور داخلی کشور٬ وزارت خارجه به عنوان متولی دیپلماسی کشور٬ وزارت اقتصاد و اتاق بازرگانی به عنوان نماد اراده بخش خصوصی٬ و وزارت اطلاعات نماد امنیت ملی هستند. وقتی اینها در یک جا جمع می‌شوند و بستر را برای تعاملات سازنده کشورهای منطقه با حضور سفرا و استانداران را فراهم می‌کنند٬ به این معنا است که دولت جمهوری اسلامی ایران اراده جمعی دارد بستر را برای حرکت سازنده اقتصادی فراهم کند تا با امنیت پایدار و اقتصاد شکوفا٬ حرکت بانشاطی در زندگی عمومی مردم فراهم کند.

وزیر اطلاعات در خصوص فعالیت‌های این وزارتخانه در مورد اقدامات گروهک تروریستی داعش٬ گفت: نمی‌توان این اقدامات را به طور کلی پاسخ داد.

علوی در پاسخ به دیگر سوالات خبرنگاران گفت: در یک کنفرانس خبری٬ پاسخ تمام سوالات شما را خواهم داد.

کد N738252

وبگردی