آفتاب

ابوترابی‌فرد از پیگیری بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی خبر داد

ابوترابی‌فرد از پیگیری بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی خبر داد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی از پیگیری وضعیت بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابوترابی‌فرد عصر امروز در دومین جشنواره تاکسیران برتر پایتخت با بیان اینکه رانندگان تاکسی ارائه کنندگان خدمات اجتماعی هستند گفت: مسئولان سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه تکمیلی خدمات درمانی رانندگان تاکسی هستند که قطعا تصویب این مساله قدم بلندی در راستای رضایت رانندگان تاکسی خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات رفاهی به رانندگان تاکسی تنها گوشه‌ای از زحمات این افراد را جبران می‌کند گفت: رانندگی تاکسی یک خدمت ارزشمند است که اگر این خدمت با خصایص اخلاقی، انسانی،‌ احترام و انصاف توأمان باشد شیرینی خدمت را چند برابر خواهد کرد.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه رانندگان تاکسی به دلیل ارتباط چهره به چهره با مردم می‌توانند بهترین آمران به معروف و ناهیان از منکر باشند گفت: به واسطه جنس کار این رانندگان، آن‌ها می‌توانند انتقال‌دهنده ارزش‌های اخلاقی باشند چرا که ما معتقدیم رانندگان تاکسی می‌توانند به عنوان معلمانی فعالیت کرده و اتاقک تاکسی را به مدرسه‌ای تبدیل کنند تا به مردم ارزش‌های رفتاری را تدریس دهند.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه رانندگان تاکسی معرف و شناسنامه تهران هستند گفت: این رانندگان بهترین افراد برای نشان دادن واقعیت شهر به مسئولان هستند.

انتهای پیام

کد N737804

وبگردی