آفتاب
مدیرعامل ایرالكودر گفت و گو با ایلنا:

75 دیگ قدیمی از مدار تولید شرکت آلومینیوم ایران خارج می‌شود

75 دیگ قدیمی از مدار تولید شرکت آلومینیوم ایران خارج می‌شود

75 دیگ قدیمی به صورت داوطلبانه و با همت شركت آلومینیوم ایران از 25 اسفند ماه از مدار تولید خارج خواهد شد و دیگ‌های جدید با استانداردهای به روز دنیا در زمینه زیست محیطی جایگزین آنها می‌شود.

75دیگ قدیمی به صورت داوطلبانه و با همت شركت آلومینیوم ایران از 25 اسفند ماه از مدار تولید خارج خواهد شد و دیگ‌های جدید با استانداردهای به روز دنیا در زمینه زیست محیطی جایگزین آنها می‌شود.

حمید بادكوبه‌ای،مدیرعامل شركت آلومینیوم ایران در گفتگو با ایلنا گفت: 75 دیگ قدیمی تولید آلومینیوم از 25 اسفند ماه به صورت كاملا داوطلبانه از مدار تولید خارج می‌شود. 

وی افزود: مدیران ارشد شركت آلومینیوم ایران در حركتی داوطلبانه وخود جوش و به دور از فشار دستگاه‌های دولتی و غیردولتی تصمیم به خروج 75 دیگ نیمه شمالی خط 3 كارگاه احیاء خط قدیم به منظور اتوماسیون و بهینه سازی آنها دارند. حركتی كه به منظور حفظ حقوق شهروندی، احترام به سلامت كاركنان،حفظ اشتغال،افزایش بهره‌وری و كاهش قیمت تمام شده محصول از ره‌آوردهای این تصمیم داوطلبانه و بزرگ مدیران ارشد ایرالكو است.

مدیرعامل ایرالكو یادآور شد: هزینه مالی اتوماسیون 75 دیگ نیمه شمالی خط 3 كارگاه احیاء قدیم بالغ بر70 میلیارد تومان است كه از منابع داخلی تأمین و افتخار دیگری برای فرزندان سخت كوش صنعت آلومینیوم كشور خواهد بود.

بادكوبه‌ای گفت: به زودی عملیات اتوماسیون خطوط 4 و 5 نیز آغاز خواهد شد و شركت آلومینیوم سازی اراك به صورت كاملا داوطلبانه دیگ‌های قدیمی این دو خط را نیز از مدار تولید خارج خواهد كرد و دیگ‌های جدید با تكنولوژی روز دنیا و مصرف كمتر انرژی و مطابق با استاندارهای زیست محیطی را جایگزین آنها خواهد كرد.

کد N737090

وبگردی