آفتاب
در راستای تحقق شعار سال جاری صورت گرفت؛

گام های موثر مدیریت توزیع برق شهرستان خدابنده در زمینه کاهش تلفات انرژی

گام های موثر مدیریت توزیع برق شهرستان خدابنده در زمینه کاهش تلفات انرژی

گام‌های موثر مدیریت توزیع برق شهرستان خدابنده در برنامه تحول مهندسی وحركت جهادی در زمینه كاهش تلفات انرژی برق انجام شده است.

 مدیریت توزیع برق شهرستان خدابنده، گفت: با توجه به تاکید وزارت نیرو بر اقدامات اساسی برای کاهش تلفات در سطح کشور و قرار دادن این موضوع در اولویت برنامهٔ شرکت‌های زیر مجموعه، انجام فعالیت‌های یاد شده به میزان قابل توجهی تلفات انرژی برق در شبکه‌های توزیع برق استان زنجان کاسته می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و شعار سال «اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و همچنین اهداف دولت تدبیر و امید در سال، ۱۳۹۳، مدیریت توزیع برق شهرستان خدابنده، گام‌های موثری در ارتباط با برنامهٔ تحول مهندسی و حرکت جهادی در زمینه کاهش تلفات انرژی بویژه برق برداشته است.

مدیریت توزیع برق شهرستان خدابنده در خصوص برنامه استراتژیک شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان که همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اهداف و برنامه‌های وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی توانیر در حوزه تحول مهندسی و حرکت جهادی در زمینه کاهش تلفات انرژی برق است، گفت: این مدیریت به منظور کاهش تلفات انرژی برق در منطقهٔ شهرستان خدابنده، فعالیته‌ای مناسبی انجام داده است.

وی از جمله خدمات ارائه شئه را این گونه برشمرد: - تعویض سیم مسی شبکه‌های توزیع برق هشت روستای بخش‌های بزینه رود و سجاسرود با تجهیزات کابل خودنگهدار.

- احداث پست‌های هوایی برق عمومی به منظور کاهش شعاع تغذیه فیدرهای فشارضعیف در داخل شهر قیدار وروستاهای آقجه قیه و محمود آباد.
- تعویض کنتورهای معیوب و تبدیل به کنتورهای دیجیتالی.
- جابجایی و تعویض ترانسفورماتورهای کم بار وپر بار در سطح شهرستان.
- ایجادنقاط رینگ بین فیدرهای ۲۰کیلوولت وکاهش شعاع تغذیه شبکه‌های فشارمتوسط.
- اصلاح وکنترل لوازم اندازه گیری مشترکین عادی و سنگین شهرستان خدابنده.
- برگزاری جلسات وسمینارهای آموزشی به منظور «آشنایی با قوانین و مقررات شبکه‌های توزیع برق» رای ۵۲۰نفر از مسئولین شهرستان اعم از بخشداران، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی، کار‌شناسان وعموم مردم وارائه نکات آموزشی مرتبط به میزان ۲۴۰۰نفرساعت.

گفتنی است با توجه به تاکید وزارت نیرو بر اقدامات اساسی برای کاهش تلفات در سطح کشور و قرار دادن این موضوع در اولویت برنامهٔ شرکت‌های زیر مجموعه، انجام فعالیت‌های یاد شده به میزان قابل توجهی تلفات انرژی برق در شبکه‌های توزیع برق استان زنجان کاسته می‌شود.

کد N736474

وبگردی