آفتاب
لاریجانی در جمع خبرنگاران:

برگزاری نمایشگاه‌های استانی کتاب نقش بسزایی در سرانه مطالعه در کشور دارد

برگزاری نمایشگاه‌های استانی کتاب نقش بسزایی در سرانه مطالعه در کشور دارد

ا برگزاری این نمایشگاه‌ها افراد می‌توانند با حضور در یک نمایشگاه تمام کتب مورد نیاز خود را پیدا کنند.

رئیس مجلس با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های استانی کتاب نقش بسزایی در سرانه مطالعه در کشور دارد، گفت: خوشبختانه برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها اهداف خوب و موثری را دنبال می‌کند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی امروز (پنجشنبه 30 بهمن‌ماه) در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه کتاب استان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت افزایش سرانه مطالعه در کشور، گفت: قطعا باید کارهای مختلفی برای تحقق این موضوع انجام شود و مسئولان باید توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشند البته یکی از عوامل مهم برای افزایش سرانه مطالعه در کشور برگزاری نمایشگاه‌های کتاب است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در استان‌ها افزود: با برگزاری این نمایشگاه‌ها افراد می‌توانند با حضور در یک نمایشگاه تمام کتب مورد نیاز خود را پیدا کنند.

لاریجانی ادامه داد: خوشبختانه برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها اهداف بسیار خوبی را دنبال می‌کند البته شهر قم پس از انقلاب اسلامی به مرکز اصلی تولید کتب دینی و اسلامی تبدیل شده است و امروز این موضوع را می‌توان در این نمایشگاه به وضوح مشاهده کرد، توجه به مقوله پژوهش هم دارای اهمیت بسیاری است که باید این حوزه مورد حمایت قرار گیرد.

کد N734713

وبگردی