آفتاب
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد:

شهید محلاتی، الگوی یک روحانی تأثیرگذار در نظام ولایی

شهید محلاتی، الگوی یک روحانی تأثیرگذار در نظام ولایی

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ولایت محوری و برخورداری از روحیه انقلابی و جهادی را از ویژگیهای برجسته شهید محلاتی برشمرد و گفت: این شهید والامقام الگوی یک روحانی تأثیرگذار در نظام ولایی ما بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در آستانه فرارسیدن بیست و نهمین سالگرد شهادت آیت الله شیخ فضل الله محلاتی نماینده حضرت امام (ره) در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت و گویی به بیان ویژگیها و فضائل اخلاقی این شهید والامقام پرداخت.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شهید محلاتی دارای ویژگیهای برجسته‌ای در بین شخصیتهای تأثیرگذار انقلاب بود اظهار داشت: دو ویژگی ایشان در بین خواص ممتاز بود که نیاز امروز ماست.

وی افزود: ولایت محوری و تعلق خاطری که شهید محلاتی نسبت به حضرت امام (ره) و دیدگاههای ایشان داشت زبانزد بود؛ این شهید بزرگوار باور داشت که یگانه راه دستیابی به خدامحوری ولایت محوری است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی روحیه انقلابی و جهادی را ویژگی بارز شهید محلاتی دانست و تصریح کرد: شیخ فضل الله محلاتی چه در دوران قبل از انقلاب و چه بعد از پیروزی انقلاب هیچگاه از صحنه مبارزه دور نمی‌شد.

وی خاطر نشان کرد: شهید محلاتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در جامعه روحانیت مبارز مأمور ابلاغ پیام انقلاب اسلامی به سراسر کشور بود و بعد از به ثمر رسیدن انقلاب نیز مأموریتهای سنگینی را به جان خرید که آخرین عرصه فعالیت ایشان نمایندگی حضرت امام (ره) در سپاه بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شهید محلاتی الگوی یک روحانی تأثیرگذار در نظام ولایی ما بود گفت: این شهید گرانقدر یک روحانی در تراز انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران بود که در سپاه نیز همچون پدری دلسوز و مربی توانمند برای پاسداران و فرماندهان نقش آفرینی می‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پایان با تأکید بر اینکه شهید محلاتی از انقلاب اسلامی پاسداری می کرد، گفت: آیت الله فضل الله محلاتی با تواضع و فروتنی در راستای تربیت و تعالی پاسداران تلاش می‌کرد و می کوشید که سپاه به عنوان بازوی ولایت ایفای نقش کرده و ویژگیهای برجسته خود را حفظ کند.

انتهای پیام

کد N734518

وبگردی