آفتاب
در ساختمان مجلس قدیم؛

5 و 6 اسفندماه کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود

5 و 6 اسفندماه کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود

در این کنگره دانش‌آموزان در غالب شش کارگروه دانش‌آموزان به بحث و بررسی و تبادل نظرات در خصوص موضوعات تعیین شده بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش بر اساس منویات مقام معظم رهبری می‌پردازند.

بسیج دانش‌آموزی اولین کنگره همفکری خود را 5 و 6 اسفندماه سال جاری در ساختمان دو مجلس شورای اسلامی (مجلس قدیم) برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا کلانتری، دبیر اولین کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی گفت: این برنامه با هدف سرعت بخشیدن به روند تربیت نیروهای آینده‌ساز نظام و تمدن اسلامی و پیشبرد اهداف و ماموریت‌های سازمان بسیج با همفکری نظام‌مند دانش‌آموزان بسیجی خوش‌فکر و فعال سراسر کشور تشکیل می‌شود.

کنگره ملی متشکل از افراد منتخب استانی که در طول یک سال با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در مجامع علوی و فاطمی توانسته‌اند از یک ورزیدگی قابل توجهی در موضوع هدف برخوردار شوند و در سطح عالی‌تر، از این افراد جهت اهداف راهبردی استفاده می‌شود تا فعالیت بسیج دانش‌آموزی در 54000 مدرسه و 870 حوزه مقاومت که پنج میلیون دانش‌آموز بسیجی حضور دارند، نیز بهره‌مند شوند.

در این کنگره دانش‌آموزان در غالب شش کارگروه دانش‌آموزان به بحث و بررسی و تبادل نظرات در خصوص موضوعات تعیین شده بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش بر اساس منویات مقام معظم رهبری می‌پردازند و در پایان از مجموعه بیانیه‌های کارگروه‌ها، سند راهبردی بسیج دانش‌آموزی تدوین می‌گردد.

کد N734450

وبگردی