آفتاب
داورزنی:

کمپ تخصصی تمرین بانوان والیبالیست آماده افتتاح است

کمپ تخصصی تمرین بانوان والیبالیست آماده افتتاح است

ساری - رئيس فدراسيون واليبال كشور از آماده سازی كمپ تخصصی تمرين بانوان كشور خبر داد و گفت: تا چند ماه آينده اين كمپ آماده افتتاح خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی چهارشنبه شب در نشست ورزشکاران استان با بیان اینكه مازندران یكی از مراكز بسیار خوب كشور در بخش مدیریتی و نیروهای مستعد است گفت: مازندران دارای علمای دینی بسیاری بوده است كه تاریخ ساز بودند و همچنین جوانان زیادی دارد كه نقش زیادی در افتخار آفرینی های ملی دارند.

رئیس فدراسیون والیبال كشور ابراز داشت: دستاورد والیبال در این چند سال اخیر بسیار مشهود بوده است به طوری كه والیبال كشور توانسته در زمره بهترین های والیبال جهان قرار گیرد.

وی با بیان اینكه چهار نفر از هفت نفر برتر تیم جهانی از تیم ملی والیبال ایران بودند گفت: سعید معروف بهترین پاسور، موسوی بهترین دفاع وسط، فرهاد قائمی بهترین دریافت كننده و فرهاد ظریف هم جرو بهترین لیبروهای جهان بوده است.

این مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی ابراز داشت:شهدا امنیت، استقلال و عزت را برای این كشور به ارمغان آوردند و این راه عزت كماكان پابرجاست.

وی به پیشرفت های كشور و جوانان این مرز و بوم با وجود همه تحریم ها اشاره كرد و ابراز داشت:آنها باور نمی كردند كه كشور به توان هسته ای برسد و یا در عرصه ورزشی اینقدر مستعد و توانمند باشد.

رئیس فدراسیون والیبال كشور به شكست تبلیغاتی دشمن نیز اشاره كرد و گفت: جوانان ما با پیروزی بر ابرقدرت های والیبال دنیا توانستند عزت و افتخار برای ملت كسب كنند.

وی احساس شادی، نشاط و هم بستگی در بین ملت ایران با برد والیبالیست های كشور در مقابل قدرتمندان والیبال دنیا را نتیجه این عزت دانست و گفت:دشمنان هر چه هزینه كردند تا از این امر جلوگیری كنند اما جوانان با اراده و پشتكار توانستند پیروز شوند و مصمم هستند كه در زمره سه تیم برتر دنیا قرار گیرند.

این مسئول این مسئله را یكی از اهداف فدراسیون والیبال برشمرد و اظهار داشت: تلاش كردیم بتوانیم اهداف خوبی را برای والیبال كشور تبیین كنیم و شعارهای داده شده را نیز محقق كردیم.

وی با بیان اینكه سال ۹۴ و ۹۵ سال خوبی برای والیبال كشور خواهد بود افزود: جوانان، نوجوانان با قدرت قهرمان آسیا شدند و قطعا این موفقیت بدون تلاش پیش كسوتان قابل دستیابی نبود.

داورزنی گفت: امیدواریم سال آینده با حل مشكلات موجود شاهد حضور نماینده استان مازندران در لیگ برتر باشیم و درصدد هستیم شرایط مناسبی را برای والیبالیست های زن كشور نیز فراهم كنیم.

رئیس فدراسیون والیبال ایران با بیان اینكه بیش از ۱۲ درصد تیم والیبال را بچه های مازندران تشكیل می دهند افزود: در نسل گذشته والیبال نیز بسیاری از افراد مازندرانی بودند.

کد N734069

وبگردی