آفتاب
علیشیری اعلام کرد:

ایجاد ۱۰ پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه ای قم

ایجاد ۱۰ پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه ای قم

قم - معاون اجتماعی بهزیستی استان قم از ایجاد ۱۰ پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه ای این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم علی شیری ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از رابطین فعال سازمان های دولتی بیان کرد:‌ بهزیستی فعالیت های بسیار گسترده ای دارد بنابراین چنانچه سایر دستگاه ها با بهزیستی تعامل نداشته باشند آسیب های اجتماعی افزایش خواهد یافت.

وی گفت:‌۱۰ پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه شهر فعالیت می کنند زیرا برای کاش آسیب های اجتماعی در این مناطق وجود این پایگاه ها ضروری است.

وی عنوان کرد: حضور فعال کارشناسان کلانتری محلات در بحث مبارزه با آسیب های اجتماعی، آسیب های نوپدید و آسیب های ناشی از دوستی دختر و پسر در محلات که با همکاری نیروی انتظامی و کارشناسان اجتماعی بهزیستی انجام می گیرد منجر به کاهش آسیب های اجتماعی شده است.

معاون اجتماعی بهزیستی استان قم بیان کرد:‌ با توجه به آسیب شناسی انجام گرفته در محلات مختلف و اینکه چه آسیبی هر محله را بیشتر تهدید می کند بسته های آموزشی بر اساس این نوع آسیب ها در پایگاه های اجتماعی موجود در آن محله توزیع می شود.

وی گفت:‌ کارشناسان بهزیستی پس از حضور در محلات مختلف و آسیب شناسی محلات در نظر می گیرند که در برخی محلات افزایش حضور گشت های انتظامی امری ضروری است.

وی افزود: در مهدهای کودک، برای آگاهی مربیان و والدین در پیشگیری از وقوع جرم با همکاری نیروی انتظامی کلاس های آموزشی برگزار شده است.

علیشیری بیان کرد: تیم اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در صورت تماس به محل مورد نظر اعزام می شود.

کد N733440

وبگردی