آفتاب

آیت‌الله موحدی‌کرمانی: اصولگرایان اختلاف را کنار بگذارند و در مواقع نیاز کوتاه بیایند

آیت‌الله موحدی‌کرمانی: اصولگرایان اختلاف را کنار بگذارند و در مواقع نیاز کوتاه بیایند

نسیم آنلاین نوشت:

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: همتی که ما در جامعه روحانیت قم داریم، همین حفظ اتحاد بین اصولگرایان است. خبرگان وظیفه انتخاب ولی‌فقیه را دارند، بدون شک نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی صبح امروز در اختتامیه همایش جامعه اسلامی دانشجویان در دانشکده پزشکی مشهد گفت: امام خمینی(ره) فرمودند ما به دنبال انجام وظیفه هستیم، لذا وظیفه ما نیز این است که باید احساس وظیفه کنیم و در مقابل هر گناهی بایستیم. این خبرگان هستند که ولی‌فقیه را انتخاب می‌کنند و بی شک نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

او در ادامه گفت: گرچه شما بیدارید اما وظیفه اصلی شما بیدارکردن دیگران است، جمع متدین وفادار به قرآن، رهبری و ولایت باید در هر مقطعی بجنبند زیرا در غیر این است صورت سیلی می‌خوریم و این سیلی به اسلام خواهد خورد. اگر در حکومت اسلامی اصول ضایع شد و مردم به فروع شاخه‌ها چسبیدند، این موضوع نشانگر افول و غروب دولت است، آن زمان چه کسی مسئول خواهد بود؟! امام(ره) فرمودند در هر حالتی که هستید بین خود و خدا، خود را مقصر بدانید.

امام جمعه موقت تهران گفت: جمعی به نام اصولگرایان کمر بستند تا اصول را حفظ کنند؛ این‌ها باید اتحاد خود را نیز حفظ کنند. همتی که ما در جامعه روحانیت قم داریم همین است و می‌گوییم اصولگرایان باید با یکدیگر جمع شوند و اتحاد داشته باشند، اختلافات را کنار بگذارند و در مواقع نیاز یکی از آنها کوتاه بیاید.

 


45231

 

کد N733240

وبگردی