آفتاب
مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه :

دشمن تلاش می‌کند حاشیه سازی کند

دشمن تلاش می‌کند حاشیه سازی کند

مشاور رسانه‌ای فرماندهان کل سپاه گفت: یکی از راهبردهای سیاسی دشمن مشغول سازی نظام به مشکلات داخلی و حاشیه سازی برای جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مقدم فر در همایش مسئولین بسیج دانشجویی سراسر کشور اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند با مشغول سازی نظام به مشکلات داخلی و حاشیه سازی کاری کند تا جمهوری اسلامی فرصت نداشته باشد از درون به بیرون نگاه کند. چرایی این قضیه نیز روشن است. چون قدرت تاثیرگذاری ایران در منطقه ودنیا زیاد شده و آنها تلاش می‌کنند این قدرت را کم کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی الگوی بیداری اسلامی و الهام بخش برای همه‌ی کشورها شده و دشمنان تلاش می‌کنند با آن مقابله کرده و آن را متوقف کنند. امروز خودشان می‌گویند که جمهوری اسلامی عامل شکست آمریکا در منطقه است وتبدییل به یک قدرت منطقه‌ای و تاثیرگذار در معادلات جهانی شده است .

مقدم‌فر بااشاره به نامه‌ی مقام معظم رهبری به جوانان غربی تاکید کرد: بعضی‌ها خوب متوجه ماجرا نشدند و گاهی دشمنان ما زودتر از بعضی از افراد در داخل متوجه بعضی از قضایا می‌شوند این نامه مثل یک شوک بود و برداشت غربی‌ها از آن این بود که مرزهای فکری انقلاب دیگر در لبنان و سوریه نیست و عمق استراتژیک ایران به اروپا و آمریکا رسیده است.به همین دلیل تمام توانشان را برای مقابله با این نامه بسیج کرده‌اند تا این نامه به دست جوانان غربی نرسد یا بی اثر شود.

ادامه دارد ...

کد N732978

وبگردی