آفتاب
رجبی:

همایش «مقررات ساختمان» چشم انداز ارتقای جایگاه مهندسی فارس است

همایش «مقررات ساختمان» چشم انداز ارتقای جایگاه مهندسی فارس است

شیراز- رئیس نظام مهندسی فارس با بیان اینکه همه باید همایش مقررات ملی ساختمان را یاری دهند، گفت: همایش مذکور چشم انداز ارتقای جایگاه مهندسی استان در کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرج الله رجبی با اشاره به ضرورت حمایت همه جانبه از همایش مقررات ملی ساختمان که ششم و هفتم اسفند ماه در شیراز برگزار می شود، اظهار داشت: برگزاری این همایش برای فارس و شهر شیراز یک گام به جلو است و ارتقای جایگاه استان در عرصه مهندسی و همچنین مطرح و برجسته کردن نقش مهندسان در کشور را به همراه دارد.

رئیس نظام مهندسی استان فارس افزود: با توجه به استقرار دبیرخانه دائمی همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز قطعا سهم فارس در عرصه مهندسی در کشور افزایش می یابد.

وی ضمن قدردانی از حمایت دستگاه های دولتی در راستای برگزاری ششمین همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز از بخش خصوصی به ویژه فعالان عرصه ساخت و ساز خواست این همایش را یاری دهند.

رجبی با بیان اینکه چشم ما برای برگزاری این همایش به بخش خصوصی است، تصریح کرد: با حمایت همه جانبه از این همایش می توان شاهد گام های رو به جلو در حوزه فنی و مهندسی بود.

وی در پایان بر ضرورت ایجاد اطلاعات ارتباطی تاکید کرد و گفت: به طور قطع ششمین همایش مقررات ملی ساختمان شاهراه بزرگ و موثری در راستای ارتقای ظرفیت و جایگاه مهندسی خواهد بود.

ششمین همایش مقررات ملی ساختمان ششم و هفتم اسفند ماهبا حضور مقامات کشوری و استانی در شیراز برگزار می‌شود.

کد N732781

وبگردی