آفتاب

اشتغال بیش از 400 فرزندان خانواده‌های شهدا و جانبازان در سال آینده

اشتغال بیش از 400 فرزندان خانواده‌های شهدا و جانبازان در سال آینده

مسئول امور ایثارگران استانداری آذربایجان‌غربی گفت: بیش از 400 نفر از فرزندان خانواده‌های شهدا و جانبازان ،سال 94 در دستگاه‌های دولتی شروع بکار خواهند کرد.

علی پیام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام خبر فوق افزود: در خصوص ارائه خدمات بهتر به جانبازان و خانواده‌های شهدا کارهای خوب و بسزایی انجام شده و دولت ابلاغیه‌هایی را در این راستا به استانداری و دستگاه‌های اجرایی تقدیم کرده است.

وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در راستای انجام خدمات بهتر به ایثارگران و ایجاد تمامی عوامل حمایتی از خانواده‌های شهدا و جانبازان از جمله مهمترین اقدامات نظارتی امور ایثارگران استانداری به شمار می‌رود.

پیام با اشاره به تشکیل جلسات مختلف در قالب شورای هماهنگی امور ایثارگران اظهار کرد: این جلسات به ریاست استاندار آذربایجن‌غربی هر ماه یک بار تشکیل شده و امورات مربوط به جانبازان در این جلسات پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: در خصوص نشر و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت این جلسات در تمامی شهرستان‌های استان برگزار شده و فرمانداران هر شهرستان موظف‌اند که تمامی مشکلات مربوط به این قشر ایثارگر را بررسی و در راستای حل آن ها اقدامات لازم را انجام دهند.

پیام، فرهنگ‌سازی برای ایجاد روحیه جهادی را از مهمترین عوامل بسترساز این زمینه دانست و بیان کرد: هر اندازه فرهنگ‌سازی در این زمینه بیشتر انجام شود در جامعه بازتاب خوبی خواهد داشت چرا که اصل و بنای جمهوری اسلامی ایران بر پای فرهنگ جهادی بنا شده است.

وی ادامه داد: مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی برای تردد جانبازان توسط شهرداری و حمایت‌های لازم در بخش سرمایه‌گذاری مهمترین اقدامات انجام گرفته برای جانبازان و ایثارگران در سالجاری محسوب می‌شود و در صورت بی‌توجهی ارگان‌های دولتی به امور ایثارگران و شهدا توسط استاندار به این اداره‌ها تذکر داده شده و انجام کارهای آنان در اولویت امر قرار می گیرد.

انتهای پیام

کد N732305

وبگردی