آفتاب
با مشارکت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور

دومین دوره هم‌اندیشی مدرسین طرح ملی تربیت مربی آموزش قرآن برگزار می‌شود

دومین دوره هم‌اندیشی مدرسین طرح ملی تربیت مربی آموزش قرآن برگزار می‌شود

دومین دوره توجیهی مدرسین طرح ملی تربیت مربی آموزش عمومی قرآن کریم در بخش برادران، فردا چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی نور شهر مقدس قم، افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دومین دوره توجیهی مدرسین طرح ملی تربیت مربی آموزش عمومی قرآن کریم، در بخش برادران، فردا چهارشنبه 29 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی نور شهر مقدس قم، آغاز به کار می‌کند.

در این مراسم که با حضور مدرسین رشته قرائت و ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، برگزار خواهد شد، حسن محمدی مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، محمد حسین فریدونی عضو هیئت مدیره اتحادیه، مهدی سیف، ملکوتی نیا و مسعود وکیل، از اساتید دوره حضور خواهند داشت.

همچنین در مراسم افتتاحیه این دوره، اهدف و سیاست‌های برگزاری این دوره، تشریح و دستاوردهای ترم نخست طرح تربیت مربی بررسی می‌شود.

این دوره در بخش خواهران به مدت 3 روز، از 22 الی 24 بهمن، در مجتمع فرهنگی نور برگزار و مدرسین با سرفصل‌های دروس ترم دوم آشنا شدند.

طرح ملی تربیت مربی آموزش عمومی قرآن کریم از مهرماه سال جاری با حضور 2400 داوطلب و نیز 150 مدرس در دو رشته قرائت و ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، در جهت تربیت مربیان قرآنی و رفع کمبود این مربیان در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم کشور و اعزام آن‌ها به مناطق مختلف، به همت بنیاد خاتم الاوصیاء و با مشارکت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور آغاز شد.

دومین دوره توجیهی مدرسین طرح ملی تربیت مربی قرآن کریم، در دو رشته قرائت و ترجمه و مفاهیم قرآن برگزار می‌شود و استاد سیف در رشته قرائت، استاد وکیل و استاد ملکوتی نیا در رشته ترجمه و مفاهیم و استاد محمد حسین فریدونی به نقد و بررسی سرفصل‌های ترم نخست و تدریس اجمالی سرفصل‌های ترم دوم این دوره خواهند پرداخت.

انتهای پیام

کد N731846

وبگردی