آفتاب
کارخانه‌ای در تذکر شفاهی:

قوه قضاییه با فتنه رسانه‌ای اخیر برخورد کند / تذکر به دولت

قوه قضاییه با فتنه رسانه‌ای اخیر برخورد کند / تذکر به دولت

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از قوه قضاییه خواست تا با فتنه رسانه‌ای که اخیرا انجام شده، برخورد لازم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم کارخانه‌ای، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه نوبت عصر مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی به قوه مجریه، اظهار داشت: سال ۹۳ باید سال مظلومیت اقتصاد مقاومتی نامید. علی‌رغم اینکه بیش از هزار بار واژه «اقتصاد مقاومتی» توسط مسئولان بلندپایه کشور مورد استفاده قرار گرفته اما در عمل اتفاق خاصی نیفتاده است و واقعیت این بوده که با ذکر کلمه «دارو»، بیمار درمان نمی‌شود بلکه باید دارو به بیمار رسانید و اقتصاد مقاومتی هم با حرف و تدوین کتاب، عملی نمی‌شود بلکه به دولت تذکر می‌دهم تا در میدان عمل، به اقتصاد مقاومتی بپردازد.

وی در ادامه افزود: زمانی که اعتبارات هزینه‌ای ۱۰ بانک دولتی به نحوی سرسام‌آور بالغ بر ۵۳ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود که به ناچار هزینه تولید پول در کشور ۲۰ درصد و سود تسهیلات بانکی بالای ۲۰ درصد خواهد شد که این موضوع بزرگترین مانع رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور است. از دولت می‌خواهم برای این مهم چاره‌اندیشی جدی کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی طی تذکری به قوه قضاییه، گفت: از این قوه می‌خواهم با هر گونه رانت و فساد اقتصادی با هر مقامی، با قدرت و قاطعیت برخورد کند.

کارخانه‌ای ادامه داد: طبق ماده ۶۸۹ قانون مجازات اسلامی، قوه قضاییه مکلف است با کسانی که به طور سازمان یافته با نشر اکاذیب، تهمت و افتراء و با برنامه‌ریزی در جهت سلب اعتماد مردم از نظام اسلامی، فضای عمومی جامعه را مشوش جلوه می‌دهند تا به ناامنی قوانین در جامعه دامن بزنند، برخورد کرد.

وی تصریح کرد: جریان‌سازی سوء حیثیتی افراد پاک همراه با رسانه‌های معاند اگر سخت‌تر از ترور فیزیکی نباشد، نیست. بنابراین از قوه قضاییه می‌خواهم سکوت را شکسته و همراه برخورد توأمان با فساد، با فته رسانه‌ای اخیر نیز برخورد کند.

کد N731785

وبگردی