آفتاب

نخستین کنگره سراسری شهدای عرصه موسیقی کشور در بوشهر آغاز شد

نخستین کنگره سراسری شهدای عرصه موسیقی کشور در بوشهر آغاز شد

بوشهر - نخستین کنگره سراسری شهدای عرصه موسیقی کشور در بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر پیش از ظهر سه‌شنبه در آئین گلباران قبور مطهر شهدای بوشهر به مناسبت آغاز نخستین کنگره سراسری شهدای عرصه موسیقی کشور اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و وظیفه داریم که در راه شهدا قدم برداریم.

سردار فتح الله جمیری با بیان اینکه شهدای هنرمند عرصه موسیقی همپای دیگر شهدا جانفشانی‌های زیادی را برای این مرز و بوم داشته‌اند، افزود: دفاع از انقلاب اسلامی کار مشکلی است و همه هنرمندان باید در این مسیر گام بردارند.

وی به تاریخ دفاع مقدس در استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: جزیره خارک به عنوان نماد استقامت و پایداری در دوران دفاع مقدس به اندازه تعداد روزهای جنگ تحمیلی مورد بمباران قرار گرفت ولی صادرات نفت قطع نشد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه هنرمندان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در صحنه حضوری فعال دارند، اذعان داشت: هنرمندان همواره در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس پیشتاز بوده‌اند.

وی به برنامه‌های نخستین کنگره سراسری شهدای عرصه موسیقی کشور اشاره کرد و ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از جمله این برنامه‌ها است.

جمیری همچنین به برنامه گشت دریایی و روایتگری درون شناور از رشادت ها و حماسه آفرینی های رزمندگان و شهدای این استان اشاره کرد و بیان داشت: 18 خانواده معظم شهدای هنرمند عرصه آواها و نواها در این همایش مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

کد N731703

وبگردی