آفتاب
نیازی به مهر مطرح کرد:

توسعه خانه های بهداشت تدبیری موثر در بهبود درمانی خانواده ها

توسعه خانه های بهداشت تدبیری موثر در بهبود درمانی خانواده ها

شیراز – قائم مقام کمیته امداد فارس با اشاره به تامین بخشی از هزینه ساخت خانه های بهداشت توسط این مجموعه، گفت: توسعه خانه‌های بهداشت تدبیری موثر و کارآمد در بهبود درمانی خانواده های آسیب پذیراست.

کیوان نیازی در گفتگو با مهر با اشاره به اهمیت خانه‌های بهداشت درجامعه روستایی و ارائه خدمات به ساکنان روستاها  که بیشتر آنان خانواده های نیازمند هستند، اظهار داشت: هدف از ساخت و توسعه خانه‌های بهداشت ایجاد مرکزی جامع و کامل، هماهنگ، موثر و کارآمد بوده که بتواند نیازهای درمانی این قشر از مردم ساکن در روستاها را تامین کند.

وی تصریح کرد: ساخت این مهم می‌تواند پاسخگوی بخش زیادی  از نیازهای در مانی خانواده های نیازمند به ویژه خانواده های تحت حمایت این نهاد در حال و آینده باشد و تحقق اهداف آن نیازمند یک برنامه‌ریزی هدفمند و مدون است که نیاز به زمان دارد تا نتایج آن مشخص شود.

قائم مقام کمیته امداد فارس تاکید کرد: با تحقق این مهم خدمات پیشگیری در مناطق محروم و روستایی دارای اولویت می شود که علاوه برآن در برنامه های  فرهنگی کمیته امداد نیز پیش بینی شده است گام های آموزشی در زمینه ارتقاء سطح بهداشت خانواده ها که از سالهای گذشته در دستور کار بوده است، برداشته شود.

نیازی گفت: همواره خیرین استان فارس در تمام عرصه های فعالیت های خیرخواهانه در کشور پیشتاز بوده اند امیداست همچون گذشته خانواده ای تحت حمایت را یاری کنند.

وی با اشاره به افتتاح ۱۱۶ خانه بهداشت در فارس با همکاری مشترک کمیته امداد، استانداری فارس و دانشگاه علوم پزشکی گفت: یک سوم از هزینه ساخت این خانه های بهداشت توسط استانداری فارس و کمیته امداد و یک سوم نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.

کد N731513

وبگردی