آفتاب

عضو هیات رئیسه مجلس: پیش فروش مگان قبل از تولید، غیرقانونی است

عضو هیات رئیسه مجلس: پیش فروش مگان قبل از تولید، غیرقانونی است

خانه ملت نوشت:

عضو هیات رئیسه مجلس، با تخلف خواندن اقدام شرکت سازنده خودروی مگان در خصوص پبش فروش این محصول بدون تولید آن، گفت: در صورت کوتاهی دستگاه‌های اجرای در مقابله با این تخلف مجلس به این موضوع ورود خواهد داشت.

بهروز نعمتی با یادآوری شکایت برخی از افراد در خصوص تخلف شرکت تولید‌کننده خودروی مگان مبنی بر فروش این خودرو بدون تولید آن، گفت: شرکت‌های خودروسازی قبل از اقدام به پیش فروش محصولات خود باید نسبت به حجم تولیدات خود مطمئن بوده و پس از آن قبول سفارش کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه به طور حتم پیش فروش مگان قبل از تولید آن تخلف محرز سازنده این خودرو است، گفت: به طور حتم دستگاه‌های نظارتی باید به این تخلف رسیدگی کنند.

او با بیان اینکه در صورت نیاز کمیسیون صنایع و معادن مجلس جلسه‌ای با مسئولان سازنده مگان در خصوص تخلف مذکور خواهند داشت، گفت: پیگیری مسئولان در خصوص تخلفات باید به گونه‌ای باشد که هر نوع تولید‌کننده‌ای فکر اقدام به تخلف را از ذهن خود دور کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در صورتی که برخورد مسئولان اجرایی با تخلف مذکور چاره‌ساز نباشد به طور حتم موضوع در مجلس پیگیری و جلوی تخلف گرفته خواهد شد.

 

45231

 

کد N731088

وبگردی