آفتاب

نامه اعضای ستاد مبارزه با مفاسد به لاریجانی در مورد تشکیل نشدن جلسات ستاد

نامه اعضای ستاد مبارزه با مفاسد به لاریجانی در مورد تشکیل نشدن جلسات ستاد

یک عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسداقتصادی گفت که سه عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسداقتصادی در نامه‌ای به آقای لاریجانی رئیس مجلس ضمن ارائه توضیحاتی در مورد چرایی تشکیل نشدن مرتب جلسات این ستاد ، انتقادات خود را مطرح کرده و رئیس مجلس خواستار تعیین تکلیف شدند.

عزت‌الله یوسفیان ملا در گفت و گو باخبرنگار پارلمانی ایسنا اظهار کرد:‌ اعتقاد اعضای ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی این است که این ستاد نسبت به گذشته خروجی لازم را ندارد.

وی با اشاره به برگزاری همایش مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: ما نسبت به برگزاری چنین همایشی انتقاد و اعتراض داشتیم چون معتقدیم که برگزاری چنین همایش‌هایی باید با ارائه کارنامه باشد تا بر اساس آن اندیشمندان، صاحب نظران و مردم ضمن ارائه نظراتشان اشتباهات انجام شده را گوشزد کنند، ولی وقتی کاری انجام نشده است دیگر برگزاری چنین سمیناری معنا ندارد.

نماینده مردم آمل ادامه داد: ما در این همایش حضور پیدا نکردیم، همایشی که مقام معظم رهبری با این مضمون چنین پیامی را فرمودند که با سمینار و یا بدون سمینار باید مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی صورت گیرد.

یوسفیان ملا در ادامه با انتقاد از برگزار نشدن جلسات مبارزه با مفاسد اقتصادی به صورت منظم گفت: در حال حاضر روند برگزاری جلسات این ستاد بدین گونه است که اگر آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد مبارزه بامفاسد اقتصادی است در جلسات حضور پیدا نکرده و یا در سفر باشد، جلسات ستاد تعطیل می‌شود.

وی گفت: تاکید ما بر این است که همه چیز نباید قائم به شخص باشد، این اعتراض را به رئیس مجلس اعلام کردیم با این مضمون که اگر رئیس مجلس این روال را می‌پسندد ما هم همین روند را ادامه می‌دهیم اما اگر نمی‌پسندد تکلیف ما را روشن کند.

وی گفت که در این نامه به رئیس مجلس، ضمن توضیح در مورد روال تشکیل شدن جلسات ستاد انتقادات خود را مطرح کردیم.

یوسفیان ملا در پایان در مورد اقدامات رئیس مجلس نسبت به این نامه گفت: از آنجا که سران سه قوه نیز عضو ستاد هستند آقای لاریجانی می‌تواند ضمن ابلاغ نظرات ما حتی بگوید تجدید نظری در جلسات ستاد صورت گیرد ویا دبیرخانه به جای دیگری برود.

انتهای پیام

کد N731042

وبگردی