آفتاب

انگلیس به نظامیان خود دستور داد پیش از اسارت به دست داعش خودکشی کنند

انگلیس به نظامیان خود دستور داد پیش از اسارت به دست داعش خودکشی کنند

فرماندهی ارتش انگلیس به نیروهای ویژه خود که در چارچوب ائتلاف ضد داعش فعالیت می‌کنند، دستور داد پیش از آنکه توسط داعش به اسارت گرفته شوند خودکشی کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه دیلی استار، فرماندهی ارتش انگلیس به نظامیان خود که در چارچوب ائتلاف ضد داعش در سوریه وعراق فعالیت می‌کنند دستور داده تا آخرین گلوله خود را حفظ کنند و در صورتی که احساس کردند امکان دارد توسط داعش اسیر شوند خودکشی کنند چرا که در صورت اسیر شدن نجات آن‌ها محال است.

نیروهای نخبه انگلیس نیز دستوراتی را دریافت کرده‌اند مبنی بر اینکه بهتر است به جای اسیر شدن یا به گروگان گرفته شدن توسط داعش تا کشته شدن آخرین نیرو بجنگند.

فرماندهان نیروی هوایی انگلیس اعلام کردند که در صورت اسیر شدن نیروهای انگلیسی توسط داعش نجات آن‌ها محال است چرا که داعش گروگان‌هایش را از مکانی به مکان دیگر منتقل می‌کند و مشخص کردن اماکن آن‌ها مشکل است و از طرفی به اسارت گرفتن نیروهای ائتلاف بین المللی به منزله جایزه بزرگی برای داعش است.

یک منبع به روزنامه دیلی استار اعلام کرد: به نیروهای ویژه انگلیس ابلاغ شده که در صورت اسارت پیش از سوزانده شدن و اعدام به دست داعش شکنجه خواهند شد ودر نتیجه هیچ فرصتی یا راهی برای نجات آن‌ها وجود نخواهد داشت.

این دستورات فرماندهی ارتش انگلیس پس از سوزانده شدن معاذ الکساسبه، خلبان اردنی به دست داعش صادر شد.

انتهای پیام

کد N730907

وبگردی