آفتاب

شماره ‌پنجم ماهنامه «سخن ما» منتشر شد

شماره ‌پنجم ماهنامه «سخن ما» منتشر شد

در صفحات «گفتارهای ماه» مقالاتی از علیرضا علوی‌تبار، مصطفی ملکیان، مهدی مهریزی، مقصود فراستخواه و محمد مسجدجامعی منتشر شده است.

شماره ‌پنجم ماهنامه سیاسی و فرهنگی«سخن ما» منتشر شد.

به گزارش ایلنا، پرونده ویژه این شماره ماهنامه سخن ماه به «عبور از نوفل‌لوشاتو/ فرجام مانیفست انقلاب اسلامی» با یادداشت‌ها و گفتارهایی از هادی خانیکی، لطف‌الله میثمی، محمد توسلی و مظفر شاهدی اختصاص دارد. همچنین «انقلاب ساکت درون انقلاب ایران» عنوان میزگردی است با حضور یوسف اباذری، ابوالفضل دلاوری، حسین راغفر و فرشاد مومنی است.

در صفحات «گفتارهای ماه» مقالاتی از علیرضا علوی‌تبار، مصطفی ملکیان، مهدی مهریزی، مقصود فراستخواه و محمد مسجدجامعی منتشر شده است. «زنان ایران 36 سال پس از انقلاب» پرونده‌ای است كه پرستو سرمدی، شهلا اعزازی، آذر منصوری، نیره توکلی و اشرف بروجردی گفتارها و مقالاتی در آن دارند.

در بخش پرونده بخش نهادهای مدنی: «بی‌تدبیری و آب» با مقالاتی از پرویز پیران، محمد فاضلی، ابراهیم توفیق، علی کریمی (مله) و محمدامین قانعی‌راد است و در بخش سیاست داخلی: «آینده روحانی» به گزارش نظرسنجی درباره آخرین وضعیت پایگاه مردمی رییس جمهور اختصاص دارد.

همچنین در بخش سیاست خارجی: «توصیه‌هایی به اوباما» به مشروح گزارش استراتژیست‌های آمریکایی درباره روابط ایران و همسایگانش می‌پردازد.

همچنین سایت مجله به آدرس http://sokhanema.com/ با 4 شماره تاخیر به‌روز شده است.

 

کد N730736

وبگردی