آفتاب

دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت لبنان: حمایت ایران از فلسطین مذهبی نیست

دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت لبنان: حمایت ایران از فلسطین مذهبی نیست

دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت لبنان با اشاره به حمایت‌های تهران از مساله فلسطین گفت: ایران از فلسطین حمایت می‌کند همچنان‌که از حزب‌الله حمایت می‌کند و در این حمایت از در مذهبی سخن نمی‌گوید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ماهر حمود در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به همکاری و ارتباط میان مقاومت در لبنان و مقاومت در فلسطین گفت که این همکاری نشانه آن است که پروژه مقاومت امری مذهبی نیست و ایران از فلسطین حمایت می‌کند همچنانکه از حزب الله حمایت می‌کند و در این حمایت از در مذهبی سخن نمی‌گوید.

وی ادامه داد: مساله ربانی وجود دارد که در آن خداوند به ما در سرکوبی تکفیری‌ها کمک می‌کند و این همان چیزی است که در جنگ سال 2006 با اسراییل به دست آمد و این بشارت وجود داشت که در سال‌های آتی با سرکوبی داعش و النصره مواجه خواهیم شد.

بنابر گزارش النشره، ماهر حمود افزود: باید آگاهی‌ها در قبال مبارزه با داعش افزایش یابد اما برخی ها از اعتراف به این مساله که داعش یک گروه تروریستی است، می‌ترسند ولی به خود جرات می‌دهند که بگویند گردان القسام یک گروه تروریستی است و البته این که می‌گویند داعش ساخته نظام سوریه است توهمی بزرگ است.

انتهای پیام

کد N730557

وبگردی