آفتاب

نصرالله: محکومیت جنایت وحشیانه داعش در لیبی/ حزب الله از تدوین راهبرد دفاعی لبنان استقبال می کند

نصرالله: محکومیت جنایت وحشیانه داعش در لیبی/ حزب الله از تدوین راهبرد دفاعی لبنان استقبال می کند

ایرنا نوشت:

« سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم سالانه گرامی داشت « سید عباس موسوی»، « شیخ راغب حرب» و « حاج عماد مغنیه» از رهبران و فرماندهان شهید مقاومت اسلامی لبنان جنایت وحشیانه گروه تروریستی تکفیری داعش در لیبی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، دبیرکل حزب الله در این مراسم که تحت عنوان « جشنواره شهادت و وفاداری» شامگاه دوشنبه در مجمع سیدالشهداء(ع) در منطقه الرویس ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، بریده شدن سر 21 کارگر مهاجر قبطی مصری به دست جنایتکاران داعش را به ملت، دولت و بویژه قبطی های مصر تسلیت گفت.

سید حسن نصرالله که در این مراسم از طریق ویدئو کنفرانس سخنرانی، گفت که این جنایت قلب هر انسان مسلمان و مسیحی را به درد آورده است و هیچ دین و آیینی آن را تایید نمی کند.

دبیرکل حزب الله در بخش دیگری از سخنان خود از درخواست « سعدالحریری» رییس حزب جریان المستقبل از حزب الله برای مشارکت در تدوین راهبرد دفاع ملی لبنان در رویارویی با تروریست های تکفیری استقبال کرد و گفت که حزب الله در این امر مهم مشارکت و همکاری می کند.

سیدحسن نصرالله همچنین از مردم لبنان که به درخواست او از تیراندازی هنگام سخنرانی اش خودداری کردند، قدردانی و تشکر کرد و گفت که انتظار می رود این رسم ناپسند قدیمی در لبنان برای همیشه کنار گذاشته شود.

4949

کد N730223

وبگردی