آفتاب

«زندگی در تخیل» روی بوم نقاشی

«زندگی در تخیل» روی بوم نقاشی

«فاطمه متدین» نقاشی‌های خود را در نمایشگاهی به نام «زندگی در تخیل» به گالری «عقیلی» می‌آورد.

به گزارش خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا، در این نمایشگاه آثار نقاشی این هنرمند جوان که به موضوع تخیل در زندگی و زیستن با تخیلات هر فرد پرداخته است به‌نمایش درخواهد آمد.

در این نمایشگاه، حدود 14 اثر از فاطمه متدین برای نمایش عرضه می‌شود که در آن‌ها این هنرمند نقاش، تخیلاتی را که همراه زندگی افراد، بخصوص بانوان است، به مخاطبان عرضه می‌کند. متدین در این آثار، نمادگرایی و سمبولیسم را با فیگوراتیو ادغام کرده و آثاری را به‌نمایش درآورده که فضایی بین فیگوراتیو و انتزاع را به مخاطب القا می‌کند.

در این نمایشگاه یک هفته‌ای، متدین مخاطب خود را به میان خیالاتی که در ذهن و بطن آثار است، می‌برد و زنان، اسب‌ها، گل‌ها، درختان و حتی رودخانه‌ها و سنگ‌ها را به‌نمایش می‌گذارد.

فاطمه متدین، کارشناس ارتباط تصویری و عضو مرکز توسعه هنرهای تجسمی و عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران است که تألیف و چاپ کتاب «نقوش جانوری و انسانی دوره هخامنشی» و کتاب «نقوش جانوری و انسانی دوره ماد» را در کارنامه خود دارد.

او پیش از این در گالری‌های «هنر خاورمیانه»، «شیرین و فرهاد»، «اندیشه» و «شیث» نیز نمایشگاه برگزار کرده است.

این نمایشگاه یکم اسفندماه از ساعت 16 تا 20 افتتاح می‌شود و تا هفتم اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در گالری «عقیلی» به آدرس شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، خیابان پنجم، گذر فروردین، پلاک ۱۲ برپا است.

انتهای پیام

کد N730212

وبگردی