آفتاب

حداد عادل: همکاری دولت و مجلس در بررسی بودجه محسوس است/ تجربه دانشگا‌ه‌های تک‌جنسیتی ناموفق نبوده

حداد عادل: همکاری دولت و مجلس در بررسی بودجه محسوس است/ تجربه دانشگا‌ه‌های تک‌جنسیتی ناموفق نبوده

ایسنا نوشت:

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه هیچ نگرانی در روند بررسی بودجه 94 وجود ندارد، گفت:‌ دولت از عملکرد کمیسیون تلفیق راضی است و تعامل در دستور کار قرار دارد.

غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس در حاشیه مراسم پنجاهمین سالگرد دانشگاه الزهرا در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر ارزیابی از روند بررسی بودجه سال 94 در مجلس با بیان اینکه هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد، اظهار کرد: فضای خوبی در مجلس حاکم است و آنطور که خبر دارم کمیسیون تلفیق نیز با دقت و کار کارشناسی بودجه را بررسی کرده و همچنین دولت نیز از عملکرد این کمیسیون راضی است.

وی با بیان اینکه فضای همکاری میان دولت و مجلس در مورد لایحه بودجه سال 94 محسوس است، اظهار کرد: تعامل در دستور کار است و بنابراین اصل است که همکاری شود.

حداد عادل در ادامه با اشاره به برگزاری صدمین جلسه شورای تحول خاطر نشان کرد: دستور کار جلسه امروز شورای تحول، بررسی برنامه درسی تحول یافته دوره دکترای رشته ادبیات زبان انگلیسی است.

وی در ادامه چکونگی نمود یافتن فعالیت های شورای تحول خاطر نشان کرد: اخبار جلسات این شورا که هر دو هفته یک بار تشکیل می‌شود بر روی وبگاه شورای انقلاب فرهنگی قرار می گیرد. تا کنون برنامه بیش از بیست رشته درسی در این شورا بررسی شده است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درمورد ارزیابی فعالیت دانشگاه‌های تک جنسیتی در کشور خاطر نشان کرد: تجربه دانشگاه‌های تک جنسیتی را تجربه‌ای ناموفق نمی‌بینم. چرا که دانشگاه الزهرا به عنوان یک تجربه با مشکل خاصی مواجه نیست.

وی در پایان در مورد رویکرد این شورا در رابطه با روسای دانشگاه های معرفی شده از سوی وزارت علوم اظهار کرد: شورا اصولا قصد همکاری با وزارت علوم را دارد.

 

45503

کد N730069

وبگردی