آفتاب

رییسی: دولت آمریکا باید از ملت ایران عذرخواهی کند

رییسی: دولت آمریکا باید از ملت ایران عذرخواهی کند

دادستان کل کشور گفت: آمریکا باید به دلیل دخالت در امور داخلی کشور از ملت ایران عذرخواهی کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در حاشیه همایش حقوق و اقتصاد مقاومتی که عصر امروز در دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگاری در رابطه با اظهار نظر وزارت امور خارجه آمریکا درباره سران فتنه از دادستان کل کشور پرسید که موضع جمهوری اسلامی ایران در رابطه با این اظهارنظر چیست گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری با عزت، اقتدار و مستقل است و از 36 سال قبل استقلال خودش را با شعار نه شرقی، نه غربی،‌جمهوری اسلامی ثابت کرده است.

وی ادامه داد: دخالت آمریکا،‌ دخالت غیرقانونی و غیرقابل توجیه است و دولت آمریکا باید به دلیل این دخالت از کشور ما عذرخواهی کند، البته خوشبختانه سخنگوی وزارت خارجه ما در رابطه با این موضوع اعلام موضع کردند. همچنین مردم در روز 22 بهمن اعلام کردند که ما نسبت به انقلاب خود وفاداریم؛ بنابراین بهترین راه برای آمریکا عذرخواهی از ملت ایران و عدم دخالت در امور داخلی کشور است.

رییسی درباره صدور حکم «م.ه» که سوال یکی دیگر از خبرنگاران بود گفت: دادگاه جلسات عدیده‌ای را برای رسیدگی به این پرونده برگزار کرده و طبق اعلام دادگاه آخرین دفاع اخذ شده است و ظرف چند روز آینده حکم صادره اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

کد N730066

وبگردی