آفتاب

ادای دین داودی به رباعیات خیام

ادای دین داودی به رباعیات خیام

ابوالحسن داوودی گفت: خوشحالم که فیلمم را با رباعیات خیام تمام کردم تا دینم را به این شاعر ادا کرده باشم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، کارگردان «رخ دیوانه» بهترین فیلم جشنواره فجر امسال که شب گذشته در آئین اختتامیه دوازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد برای دریافت جایزه‌اش به روی صحنه آمده بود ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: من نیشابوری هستم و به نیشابوری‌ بودنم افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: همیشه این سوال را از خودم می‌پرسیدم که چگونه می‌توانم دِینم را به شاعران بزرگ همشهری‌ام یعنی عطار و خیام ادا کنم و خوشحالم که توانستم فیلمی را که در موضوع فیس‌بوک ساخته شده با رباعیات خیام به پایان برسانم.

داوودی تصریح کرد: رباعیات خیام از حیث محتوا اگر از پدیده‌هایی مثل فیس‌بوک مدرن‌تر نباشند حتما کمتر نیستند و از این نظر اهمیت ویژه‌ای دارند که من همه را به خواندن آنها دعوت می‌کنم.

این کارگردان سینما همچنین از رئیس سازمان سینمایی کشور به دلیل حمایت از فیلمش تقدیر کرد و گفت: حقیقتا جناب آقای ایوبی من را مورد لطف قرار دادند و از این بابت از ایشان متشکرم.

در ادامه این مراسم بیتا منصوری تهیه کننده «رخ دیوانه» نیز طی سخنانی گفت: خوشحالم که به مشهد آمده‌ام و در اینجا در برابر مردم خوب این شهر قرار دارم من خودم را مشهدی می‌دانم چون بیش از 20 سال است که عروس مشهدی‌ها هستم.

منصوری همچنین از مردم مشهد بابت استقبال از فیلم «رخ دیوانه» تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

کد N730007

وبگردی