آفتاب

زندگی در تخیل در گالری عقیلی

زندگی در تخیل در گالری عقیلی

متدین در آثار تازه‌اش؛ نمادگرایی و سمبولیسم را با فیگوراتیو ادغام کرده و آثاری را به نمایش درآورده که فضایی بین یگوراتیو و انتزاع را به مخاطب القا می‌کند.

فاطمه متدین آثار نقاشی خود را در نمایشگاهی به نام زندگی در تخیل به گالری عقیلی می‌آورد.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه آثار نقاشی این هنرمند جوان که به موضوع تخیل در زندگی و زیستن با تخیلات هر فرد همراه است به نمایش درمی‌آید.

در این نمایشگاه حدود 14 اثر از فاطمه متدین برای نمایش عرضه می‌شود که در آنها این هنرمند نقاش تخیلاتی که همراه زندگی افراد به خصوص بانوان است را به مخاطبان خود عرضه می‌کند. متدین در این آثار نمادگرایی و سمبولیسم را با فیگوراتیو ادغام کرده و آثاری را به نمایش درآورده که فضایی بین یگوراتیو و انتزاع را به مخاطب القا می‌کند.

در این نمایشگاه یک هفته‌ای متدین مخاطب خود را به میان خیالاتی که در ذهن و بطن آثار خود است فرو می‌برد و زنان، اسب‌ها، گل‌ها، درختان و حتی رودخانه‌ها و سنگ‌ها را به تماشا می‌گذارد.

فاطمه متدین کارشناس ارتباط تصویری و عضو مرکز توسعه هنرهای تجسمی و عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران است که تالیف و چاپ کتاب "نقوش جانوری و انسانی دوره هخامنشی" و کتاب "نقوش جانوری و انسانی دوره ماد" را در کارنامه خود دارد.

وی پیش از این در گالری‌های هنر خاورمیانه، شیرین و فرهاد، گالری اندیشه و گالری شیث نیز نمایشگاهی را داشته است.

این نمایشگاه روز یکم اسفند ماه از ساعت 16 تا 20 افتتاح خواهد شد و تا روز هفتم اسفند ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ دایر در گالری عقیلی به آدرس شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، خیابان پنجم، گذر فروردین، پلاک ۱۲ دایر است.

کد N729374

وبگردی