آفتاب

مقام سابق دولت تونی بلر: سیاست‌مداران انگلیسی نزد روان‌پزشک بروند

مقام سابق دولت تونی بلر: سیاست‌مداران انگلیسی نزد روان‌پزشک بروند

مدیر روابط عمومی سابق تونی بلر اظهار داشت که سابق بر این به بلر توصیه کرده بود تا نزد روان‎پزشک برود و از نظر وی همه سیاستمداران انگلیس باید از کمک روان پزشک بهره بگیرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه ایندیپندنت، آلستر کمپبل، مدیر روابط عمومی سابق تونی بلر، نخست وزیر سابق انگلیس اظهار داشت: کمک‎گیری سیاستمداران از روان‎پزشکان می‎تواند استرس آنها را در حالی که کمتر از سه ماه تا انتخابات انگلیس باقی مانده کاهش داده و مهارت‎های شناختی و کنترل احساسات ‎آن‌ها را که برای بهتر شدن رهبری آن‌ها لازم است، تقویت کند.

کمپبل همچنین مدعی شد که حزب کارگر به این دلیل پس از 13 سال در انگلیس قدرت را از دست داد که تونی بلر و گوردون بروان، دو مقام ارشد این حزب نتوانستند به عنوان یک تیم با یکدیگر همکاری داشته باشند.

همچنین کمپبل گفت که به بلر توصیه کرده تا از خدمات روان‎پزشکی که به او کمک کرده بود با افسردگی پس از انتخابات سال 2005 کنار بیاید، بهره بگیرد اما بلر با او مخالفت کرده است.

آلستر کمپبل در کتاب جدید خود با عنوان "برندگان و نحوه موفقیت آن‌ها" استدلال کرده که سیاستمداران امروزی به نسبت رهبران تجاری و چهره‎های شناخته شده ورزشی تاثیر کمتری می‎گذارند.

وی تصریح کرده علت این مساله این است که روان شناسان مرتبا عملکرد افراد در حوزه‎های تجاری و ورزشی را بهبود می‎بخشند اما در عالم سیاست کمتر چنین کاری انجام می‎شود.

انتهای پیام

کد N728402

وبگردی