آفتاب
پرویزی:

با تشکیل شورای راهبری توسعه ساختار اداری اصلاح می شود

با تشکیل شورای راهبری توسعه ساختار اداری اصلاح می شود

بجنورد - استاندار خراسان شمالی گفت: با تشکیل شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه های اجرایی، ساختار اداری استان اصلاح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی اکبر پرویزی در نخستین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: ساختار شورای راهبری استانها شبیه شورای عالی اداری کشور اما در شکل کوچک آن است که می توانیم از طریق ظرفیت های قانونی امور اجرایی و مشکلات اداری را رفع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های شورای راهبری به درستی استفاده شود، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی در این شورا نماینده دستگاه خود نیستند بلکه همه باید در این شورا در خصوص مسائل مطرح شده اظهار نظر کنند تا مشکلات سیستم اداری در این شورا اولویت بندی و سپس حل و فصل می شود.

پرویزی خطاب به مدیران تصریح کرد: اگر می خواهید اصلاح ساختار شکل گیرد باید همه برای انجام این کار وقت بگذاریم و تلاش کنیم تا با فراهم کردن زیرساخت ها، ارتباط مردم با ادارات کمتر و سرعت عمل رسیدگی به مشکلات آنها بیشتر شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری نیز در این جلسه گفت: شورای راهبری توسعه مدیریت در آذرماه امسال به تصویب رسید که عمده مباحث مدنظر در ارتباط با سیاست های مقام معظم رهبری و مصوبات شورای عالی اداری است.

محمود دلپسند تصریح کرد: در این شورا، مباحث اداری در قالب برنامه های مصوب شده در سطح استانها رصد و پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: این شورا در سطح دستگاه های اجرایی استان می تواند در قالب تشکیل کارگروه فعالیت داشته باشد و مطمئنا موفقیت و دستیابی به اهداف آن مستلزم گذاشتن وقت بیشتر است.

دلپسند هدف اصلی از تشکیل این شورا را افزایش قابلیت ها و تقویت توانمندی های نظام اداری و تبدیل دولت به دولتی کارآمد با تکیه بر اعتماد مردم عنوان کرد.

کد N728277

وبگردی