آفتاب
با تأخیر اعلام اسامی دریافت‌كنندگان پول از رحیمی:

نمایندگان به كمیسیون اصل نود شکایت می‌کنند

نمایندگان به كمیسیون اصل نود شکایت می‌کنند

تأخیر در اعلام اسامی باعث كاهش اعتماد افكار عمومی به نمایندگان می‌شود٬ تقاضای ما از قوه قضاییه و همچنین هیئت رئیسه محترم مجلس اعلام هرچه زودتر اسامی یاد شده است.

یک نماینده مجلس از شکایت نمایندگان به كمیسیون اصل نود در صورت تأخیر اعلام اسامی دریافت‌كنندگان پول از رحیمی خبر داد.

كمال‌الدین پیر موذن درگفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با بیان اینکه اسامی نمایندگان دریافت كننده پول از محمدرضا رحیمی هرچه زودتر باید در اختیار افكار عمومی قرارگیرد، گفت: در صورت تأخیر در اعلام اسامی نمایندگان خاطی از طریق كمیسیون اصل نودم قانون اساسی، مسئله را تا حصول به نتیجه نهایی پیگیری خواهیم كرد.

نماینده مردم اردبیل و نیر در مجلس شورای اسلامی، در همین راستا تصریح كرد: تأخیر در اعلام اسامی می‌تواند باعث كاهش اعتماد افكار عمومی به نمایندگان و خادمان مردم در خانه ملت شود و تقاضای ما از قوه قضاییه و همچنین هیئت رئیسه محترم مجلس اعلام هرچه زودتر اسامی یاد شده است.

پیرموذن یادآورشد: اعلام اسامی نماینگان دریافت كننده پول از محمدرضا رحیمی تنویر افکار عمومی و افزایش سرمایه‌های اجتماعی و اعتماد عمومی مردم را به‌همراه خواهد داشت و نمایندگان امضا كننده نامه تا حصول نتیجه نهایی این موضوع خطیر را پیگیری و نتیجه را به منظور آگاهی احاد ملت هوشمند ایران اعلام خواهد كرد.

 

کد N728030

وبگردی