آفتاب
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه اعلام كرد:

تلاش‌های وزارت خارجه برای آزادی دو مهندس ربوده شده در سوریه ادامه دارد

تلاش‌های وزارت خارجه برای آزادی دو مهندس ربوده شده در سوریه ادامه دارد

وزارت امورخارجه در تمام گفت‌وگوها با دولت سوریه و همچنین برخی کشورهای منطقه و مقامات سازمان ملل و نهادهای بین المللی ذیربط، موضوع سرنوشت مهندسان ایرانی را پیگیری می‌کند و به تلاشهای همه جانبه خود در این زمینه ادامه خواهد داد.

خانواده‌های دو مهندس ربوده شده ایرانی در سوریه با معاون وزیر امور خارجه دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه، روز شنبه 25 بهمن 93 با خانواده های دو مهندس ایرانی ربوده شده در سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، خانواده پژمان بویری و حسن حسنی با برشمردن خدماتی که این عزیزان در خدمت به مردم سوریه و در جهت پیشرفت و توسعه همکاریهای اقتصادی دو کشور ایران و سوریه ارائه داده اند، از وزارت امور خارجه کشورمان و نهادهای مسئول ذیربط خواستار اقدام عاجل و پیگیری جهت تعیین سرنوشت عزیزانشان شدند.

امیرعبداللهیان با اشاره به اقدامات سه ساله وزارت امور خارجه، سفارت کشورمان در دمشق و دیگر نهادهای ذیربط در جهت تلاش برای تعیین سرنوشت دو مهندس ایرانی و آزادی آنها و با یادآوری تأکیدات وزیر امور خارجه کشورمان برای پیگیری جدّی موضوع تعیین سرنوشت و آزادی فوری این عزیزان، اظهار داشت که در این خصوص کمیته ویژه‌ای جهت روشن‌سازی آخرین وضعیت و سرنوشت مهندسان ربوده شده در سوریه تشکیل شده است.

وی افزود: وزارت امورخارجه در تمام گفت‌وگوها با دولت سوریه و همچنین برخی کشورهای منطقه و مقامات سازمان ملل و نهادهای بین المللی ذیربط، موضوع سرنوشت مهندسان ایرانی را پیگیری می‌کند و به تلاشهای همه جانبه خود در این زمینه ادامه خواهد داد.

کد N727965

وبگردی