آفتاب
سردار باقرزاده خبر داد:

تشییع پیکر ۸۰ شهید گمنام در ۲۵ استان همزمان با ایام فاطمیه (س)

تشییع پیکر ۸۰ شهید گمنام در ۲۵ استان همزمان با ایام فاطمیه (س)

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای مطهر ۸۰ شهید گمنام که در دوره اخیر تفحص شده‌اند، همزمان با ایام فاطمیه (س) در ۴۲ نقطه از ۲۵ استان کشور تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سیدمحمد باقرزاده از زمان تشییع و تدفین شهدای گمنام خبر داد و گفت: پیکرهای طیبه ۸۰ شهید گمنام دفاع مقدس که در دوره اخیر در مناطق عملیاتی فاو، ابوفلوس، مجنون، العماره و زبیدات کشف شده‌اند، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در ۴۲ نقطه از ۲۵ استان کشور تشییع و خاکسپاری خواهند شد؛ همچنین پیکر مطهر ۴۰ شهید دیگر نیز در شرف شناسایی است.

وی با اشاره به میزبانی استان‌های کشور از شهدای گمنام گفت: استان‌های قم، خراسان جنوبی، یزد، آذربایجان غربی، البرز و کردستان در این دوره در نوبت دریافت شهید گمنام نیستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، همچنین با اشاره به مراسم تدفین شهدای گمنام در پایتخت گفت: در تهران، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر سه شهید گمنام در روز جمعه ۱۵ اسفندماه ۹۳ در محل فاطمیه جدید تهران واقع در خیابان فاطمی انجام خواهد شد.

سردار باقرزاده تصریح کرد: انتظار می‌رود مراسم بزرگداشت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در کنار شهدا با شور و استقبال عموم مردم به ویژه جوانان عزیز در نقاط پیش‌بینی شده در سراسر کشور برگزار شود.

کد N727595

وبگردی