آفتاب
دبیر کل حزب موتلفه:

استکبار جهانی پیام راهپیمایی ملت ایران را به خوبی دریافت کند

استکبار جهانی پیام راهپیمایی ملت ایران را به خوبی دریافت کند

ماجراجویی‌های ناتو امنیت اروپا و جهان را تهدید می‌کند و دیگر چیزی به نام ائتلاف جهانی وجود ندارد. میلیونها انسان در اروپا در معرض یک ماجراجویی هستند که نهایتاً ممکن است به برخورد هسته‌ای ختم شود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تشکر از ملت ایران به دلیل حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن متضمن امنیت و اقتدار ملی است.

به گزارش ایلنا،، محمدنبی حبیبی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت، افزود: حضور ۴ نسل انقلاب در راهپیمایی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب به دشمنان این پیام را داد که از ایران یک صدا، یک اراده و یک پیام به گوش می‌رسد و آن عزم ملت ایران برای صیانت از استقلال ملی و آزادی واقعی و در یک جمله حفظ انقلاب اسلامی است.

حبیبی با اشاره به شعار نه تحریم نه ذلت مذاکره با عزت که در سراسر کشور طنین‌انداز شده بود، گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران بداند ملت پشتیبان آنها در مأموریت حفظ اقتدار و امنیت ملی کشور و مصون داشتن آن از دستبرد استکبار جهانی به ویژه آمریکاست.

وی افزود: مجموعه شعارهای مردم نشانه موقع‌شناسی و شناخت عمیق آنها از دشمن بود و این نوعی بلوغ سیاسی ممتاز را نشان می‌دهد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خطاب به مسئولان دولتی گفت: شکرانه نعمت حضور ملت در صحنه آن است که مسئولان صادقانه به مردم خدمت کنند و پاسخگوی مطالبات آنها در سیاست خارجی، سیاست داخلی و حوزه مسایل اقتصادی و اجتماعی باشند.

وی خطاب به ۱+۵ بیان داشت: استکبار جهانی باید پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن ملت ایران را به خوبی دریافت کند و به آن گردن نهد. ملت ایران دست بسته نیست و این دست آمریکاست که هر وقت به قصد تجاوز به سوی ملت ایران دراز شد ملت با شجاعت و جسارت آن را بسته است.

حبیبی با اشاره به قطعنامه ملت ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: خطوط کلی قطعنامه یوم الله ۲۲ بهمن در بیعت ملت ایران با آرمانهای اسلام و امام و رهبری و نیز تاکید بر حقوق هسته‌ای ایران و طرح مطالبات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نشان دهنده بلوغ فکری ملت ایران در طرح خواسته‌های به حق خود است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد صدور فتوای اعدام سلمان رشدی توسط امام راحل(ره) گفت: امام(ره) عزیز روزهایی را پیش‌بینی می‌کرد که غرب برای انتقام از مسلمانان رو به اهانت به مقدسات اسلام و پیامبر اعظم(ص) بیاورد. پدیده هفته‌نامه شارلی و دور جدید اهانت به مقدسات اسلام از آن جمله است.

وی افزود: اگر نبود فتوای امام(ره)، امروز معلوم نبود رسانه‌های جهنمی غرب چه بر سر مسلمانان خواهند آورد. غرب از مقابله علمی و منطقی با اسلام عاجز است لذا رو به تمسخر و اهانت و هتک حرمت می‌آورد و این نیز حکایت از عجز و درماندگی استکبار غربی‌هاست. همانطور که در جریان پیدایش داعش و تکفیری ها، اکنون دچار عجز و نگرانی شده‌اند.

حبیبی با اشاره به سخنان اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی که گفته بود ایران تلاش می‌کند اسرائیل را محاصره و خفه کند، تصریح کرد: ایران خیلی وقت است اسرائیل را محاصره کرده است. جنگ ۳۳ روزه، جنگ ۲۲ روزه و نبرد اخیر ۵۱ روزه غزه نشان داد دستان مقاومت گلوی رژیم صهیونیستی را می‌فشارد. اگر سران اسرائیل دریافته‌اند که دارند خفه می‌شوند تعبیر درستی به کار گرفته‌اند. ایران با حضور مؤثر در منطقه نشان داده است دستش بسته نیست. این آمریکا و رژیم صهیونیستی است که دستانشان برای توطئه‌های جدید بسته است.

وی تلاش آمریکا و عربستان در یمن و نیز احیای داعش را یک تلاش مذبوحانه نامید و گفت: آمریکا دیگر به یمن نمی‌تواند برگردد. داعش در سوریه و عراق رو به اضمحلال است حتی مجامع جهانی هم این را فهمیده‌اند. رأی شورای امنیت سازمان در مورد یمن و تحریم داعش نشان از یک هوشیاری جهانی درباره پدیده تروریسم است. دست آمریکا در حمایت از تروریسم رو شده است و ایران دست برتر را دارد.

حبیبی با اشاره به برگزاری رزمایش هسته‌ای روسیه در ۱۲ منطقه گفت: بالا گرفتن بحران در اوکراین و کشتن هزاران نفر بیگناه و به تاراج رفتن استقلال این کشور،نشان از نقش ناتو در فروپاشی اوکراین دارد.

وی افزود: اوج‌گیری بحران روسیه و غرب، دنیا را در آستانه یک جنگ اتمی قرار می‌دهد. این یک پدیده جدی در تهدید امنیت جهانی است. قدرتهای خارجی باید دست از سر مردم اوکراین بردارند و بگذارند مردم این کشور هر طور که می‌خواهند زندگی کنند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: ماجراجویی‌های ناتو امنیت اروپا و جهان را تهدید می‌کند و دیگر چیزی به نام ائتلاف جهانی وجود ندارد. میلیونها انسان در اروپا در معرض یک ماجراجویی هستند که نهایتاً ممکن است به برخورد هسته‌ای ختم شود.

حبیبی همچنین در مورد تحریم مجدد شرکت ملی نفتکش ایران توسط اروپائیها بیان داشت: از توافق ژنو چیزی باقی نمانده است هر چه جلوتر می‌رویم بدعهدی و پیمان‌شکنی طرف غربی روشنتر می‌شود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد دام توافق دو مرحله‌ای گفت: دام توافق دو مرحله‌ای همین است که ایران به تعهدات خود عمل می‌کند و طرف غربی نه تنها عمل نمی‌کند بلکه از موضع طلب‌کاری خواهان امتیازات بیشتر می‌شود. دیپلماتهای ما باید از این دام بیرون بیایند.

کد N727221

وبگردی