آفتاب

رئیس پیشین شاباک: سیاست‌های شکست خورده نتانیاهو موجب قدرت حماس شده است

رئیس پیشین شاباک: سیاست‌های شکست خورده نتانیاهو موجب قدرت حماس شده است

رئیس پیشین شاباک با بیان اینکه سیاست‌های شکست خورده بنیامین نتانیاهو موجب افزایش قدرت حماس شده است، گفت: نتانیاهو مدت‌هاست شرم و حیا را کنار گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، یووال دیسکین، رئیس پیشین سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) با انتقاد از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم گفت: سیاست‌های شکست خورده نتانیاهو موجب افزایش قدرت جنبش حماس شده است. نتانیاهو در به زیر سلطه کشاندن جنبش حماس در غزه شکست خورد در نتیجه مردی که نمی‌تواند حماس را به زیر سلطه بکشد نباید سخنی از حمله کردن به ایران بزند.

وی با بیان اینکه نتانیاهو اسرائیل را وارد جنگی کرد که از سال 1948 طولانی‌ترین جنگ بود، گفت: نتانیاهو در قدرت گرفتن حماس به ویژه پس از آزاد کردن شیخ احمد یاسین، بنیانگذار جنبش حماس در سال 97 و آزاد کردن 1000 فلسطینی مقابل یک سرباز اسرائیلی و همچنین معامله وی در خصوص شهرک‌سازی‌ها در مقابل آزادی اسیران نقش دارد.

دیسکین در واکنش به کلیپ انتخاباتی که حزب لیکود روز شنبه آن را منتشر کرد و در آن داعش اعضای خود را به رفتن به قدس ترغیب می‌کند و در این کلیپ آمده که این اقدام داعش در نتیجه اقدامات چپ‌گرایان اسرائیلی است، گفت: نتانیاهو مدت‌هاست که حیا و شرم خود را از دست داده است.

انتهای پیام

کد N727212

وبگردی